Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 04.12.2021, 19:59
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.480
Perusasetus

Kyllähän kartioliitoksella saadaan paljon kestävämpi verrattuna pelkään ruuviliitokseen, kun voimat eivät ole pelkkää leikkausta. Itse olen Danoista tutustunut lähinnä TJ- ja JK-malleihin, ja näissä akselinpään kääntövarsi on valettu kääntöpäähän. Vanhemmissa malleissa on noita kartiokiinnityksiä: https://www.motortrend.com/how-to/09...6-d97d047e15b7 ja hitech-osissa näitä myös suositaan: https://www.ballisticfabrication.com...igh-steer-arms . Jälkimmäisessä ei käytetä kartioprikkoja vaan kartio on suoraan mutterissa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
iskarin kiinnitys? petrool Tekniikka & Jutustelu 16 11.08.2014 15:16
T-Max kiinnitys??? poiu Tekniikka & Jutustelu 13 10.06.2013 12:44
levikkeiden kiinnitys Talux Tekniikka & Jutustelu 5 13.10.2006 13:22
Turvakaarien kiinnitys IironSika Tekniikka & Jutustelu 31 08.09.2006 23:08
lavakaarenn kiinnitys Tekniikka & Jutustelu 0 17.04.2006 11:23


Sivu luotu: 16:42 (GMT +2).