![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän kartioliitoksella saadaan paljon kestävämpi verrattuna pelkään ruuviliitokseen, kun voimat eivät ole pelkkää leikkausta. Itse olen Danoista tutustunut lähinnä TJ- ja JK-malleihin, ja näissä akselinpään kääntövarsi on valettu kääntöpäähän. Vanhemmissa malleissa on noita kartiokiinnityksiä: https://www.motortrend.com/how-to/09...6-d97d047e15b7 ja hitech-osissa näitä myös suositaan: https://www.ballisticfabrication.com...igh-steer-arms . Jälkimmäisessä ei käytetä kartioprikkoja vaan kartio on suoraan mutterissa.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
iskarin kiinnitys? | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 11.08.2014 15:16 |
T-Max kiinnitys??? | poiu | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 10.06.2013 12:44 |
levikkeiden kiinnitys | Talux | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.10.2006 13:22 |
Turvakaarien kiinnitys | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 08.09.2006 23:08 |
lavakaarenn kiinnitys | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 17.04.2006 11:23 |