Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 07.11.2021, 13:30
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.949
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
Meikäläisestä näyttää, ettei yli 2000-luvun autot sovi hauskaan harrastekorjaamiseen ainakin itsellä on yksi sellainen, josta en tiedä miten 2,8 HDI:n ajonesto otetaan pois päältä kun autolla ei voi ajaa, eikä moiseen rakkineeseen kannata paljoa investoida.

Tuuminut jopa, että pitäskö tavalliset ajot hoitaa jollain halvahkolla ihan uudella.

Ainoastaan riittävän korkeita autoja huoltaa mielellään huonoissa puitteissa kun öljynvaihdot pääsee tekemään ja tutkimaan alustan kuntoa.
Matin ajatus olikin, että sitä uudempaa autoa ei tulisi korjata niin paljoa kun kohikäärme ei ole "hauskaan harrastekorjaamiseen" vihkiytynyt, ainakaan vielä.
__________________
An nescis, quantilla prudentia mundus regatur
 

Luokat
jarrut, katsastus, käsijarrut, nissan, terrano


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Nissan Terrano 91 cvy O/M/V Ajoneuvot 2 28.12.2013 21:11
Myydään / Vaihdetaan Nissan terrano 2 ik60 O/M/V Ajoneuvot 0 07.07.2012 20:13
MITEN KOROTTAA ´94 TERRANO V6?? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 28.11.2010 13:25
Miten korotus mitataan katsastuksessa jappe Tekniikka & Jutustelu 17 30.05.2005 11:41
Miten saada 103% suoritus? tuska This And That 0 30.09.2002 13:17


Sivu luotu: 22:01 (GMT +2).