![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() eipä mittään
Viimeksi muokannut Mika_T : 19.10.2021 21:46 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mikä legenda tämä oikein on? Joku höpöukko myi joku aika sitten torissa jotain pikkukotteroa ruotsista, väitti että on halpa pitää kun saa suomeen kuorma-autona ja kyseisen mallin autossa ei kokonaismassat ollu lähimaillekkaan 3500kg. Asiaa kun häneltä tiedustelin niin ei osannut väitettään mitenkään luotettavasti perustella.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
eipä mittään
Viimeksi muokannut Mika_T : 19.10.2021 21:45 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kappas vain, enpäs huomannut. Kovasti on rautaa 6 pulttisilla akseleilla?
![]()
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#6
|
|||
|
|||
![]()
eipä mittään
Viimeksi muokannut Mika_T : 19.10.2021 21:45 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mitä ihmettä höpötät? Ihan suoraan ne menee valmistajan ilmoittamien massojen mukaan, eikä minkään navan pulttien määrän perusteella. Valmistajan esitteet kouraan niin sieltä näkee millä konfiguraatiolla on mitkäkin kokonaismassat ja sen perusteella Suomessa luokitellaan ha/pa tai ka.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hj:iin lyhentäminen | kingkong78 | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 11.10.2019 16:57 |
Rungon lyhentäminen | hande4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 12.02.2016 09:54 |
rungon lyhentäminen | MiKo | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.04.2007 21:09 |
Korin lyhentäminen | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.03.2006 16:12 |
Lyhentäminen | baxxter | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 07.11.2003 23:13 |