![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tällä käytiin retrossa kokeilemassa pysyykö nipussa ja eihän se pysynyt. Etu-akselin kanssahan siellä oli murheita,heti ensi metreille antautui vänkärin puoli ja aamulla sitten kuskin puoli. laitoin tilaukseen rough countryn chromoly 4340 tikut ja ristikot, jospa se niillä pysyy kasassa kun rengas kokokaan ei ole ku 33. Kaikkea muutakin tähdellistä tehtiin ennen kisaa. Valoja katolle, keulaan ja alle. Takaluukku sai lähteä turhana painolastina ja jonkinlaisia lokasuojia viriteltiin nippusiteistä ja muovinkappaleista, 2 jopa pysyi paikallaan... Startti kaipaisi uusia hiiliä ja laturin päivitin 120a laturiin, akku myös uusittiin 95ah varta agm :ään. Tuota vois vielä jonkin verran korottaa kun on suht matala mutta taidan kuitenkin antaa olla koska nuo vakio tukivarret rajoittaa aika tehokkaasti jo nyt ulosjoustoa.
__________________
RRC -87 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ja huomatkaa miten hyvin ke70 corollan umpiot istuu jeeppiin!
__________________
RRC -87 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Jeep ISORY |
|
#4
|
||||
|
||||
paljon mahdollista, vaikka ei tuolla akselin sisällä ole ku välitys enää orkkista, se kai sieltä sitten särkyy jos lukko kestää.
__________________
RRC -87 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Jeeppiä käyty välillä kokeilemassa ja joka kerta etuakselilla joku antautuu,mahtavaa. Alkaa olla suht rutiinia tuo vetoakselin ja nivelen vaihto.
![]() Joku viikko sitten sisuunnuin ja hommasin ihan 4340 chromo palikat tuohon murheenkryyniin mikä myös dana 30 nimellä tunnetaan. 3h se kesti ennenku antautui,ristikko poikki ja tietysti se löi vetoakselin päästä ristikonkorvan mutkille. kokeilin ensin oikaista vaan oli ottanut siipeensä sen verran että meni poikki ku kokeilin oikaista.ei auttanut muu kuin hitsata kuntoon. testataan mitä kestää jahka posti tuo uuden ristikon
__________________
RRC -87 Viimeksi muokannut JNaukki : 03.05.2022 00:27 Perustelu: Kirotusvirheitä |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Hyvä juttu että huoltaminen sujuu nopeasti, mutta onhan tuo vähän ikävää jos joka kerralla menee rikki. Ja vähän erikoistakin se on... Eikös esim. XJ:ssä ole samat kääntyvät osat? Nuo tuntuvat kestävän monella ihan kohtuullisen hyvin.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Onko kaasujalka erityisen painava ja säälimätön sekä onko koko auton paino etuakselilla silloin kuin etuakselilta jotain hajoaa?
![]() Nimim. yhden naputtavan murroksen ylämäkeen pakittamalla hajottanut vuonna 2004 viimeksi
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
pääsisikö kääntymään enemmän kuin nivel kestää? ohjauksen topparit on vaan etupuolella akselia niin ainoa rajoittava toiseen suuntaan on ohjaustankojen kautta niin kyllä ne ohjauksen tangot antaa periksi kääntyä yli sallitun kulman kun on renkaat linkussa.
Vakio vetareita tullu kyllä muutamat vaihdeltua mutta yllättävän hyvin nekin kestää ilman lukkoa ja järkevällä käytöllä.. esim..https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=155343 Kaverin autossa kestänyt hyvin vastaavalla lukolla ja cromovetareilla etupää XJ:ssä |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Jeeppi | golffari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 24.03.2011 21:36 |
| iso jeeppi | MOGGI | Linkit | 2 | 11.04.2010 00:00 |
| V-8 Jeeppi | lepoantti | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2005 15:04 |
| M:JEEPPI | tapsa4x4 | Chit-Chat | 7 | 07.06.2005 21:12 |
| m: Jeeppi | cj5 | O/M/V Muut | 0 | 19.01.2003 12:07 |