![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Riippuen tankin muodosta, se saattaa oieta paineella. Ei siis ilmanpaineella, vaan siten, että se on täynnä vettä ja vedenpainetta varovasti lisätään. Tuossa tapauksessa ei ole juurikaan räjähtämisen vaaraa, mutta toki sauma voi revetä tai tankki muuttua väärän muotoiseksi huonolla tuurilla.
Vähän hienovaraisempi tapa sitten on tehdä perinteisellä lommonkorjauksella, mutta se ei ole läheskään yhtä jännää. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Trukkipiikkien oikaisu, kokemuksia? | AH | Chit-Chat | 29 | 06.03.2020 12:44 |
| Peltivanteen lommon oikaisu | Gravedigger | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 11.05.2015 23:20 |
| Dieselin kannen oikaisu | mikkocap | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.09.2012 16:50 |
| Polttoainetankin paluuputkiasiaa | mikkocap | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.03.2012 21:07 |
| S:lle vääntyneiden lehtijousien oikaisu? | bluevan | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 01.11.2011 21:52 |