![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Nyt on vaihdettu kaikki pa-letkut, suodatin ja suodattimen jalka. Laitoin letkut suoraan kannuun, jotta nuo tankin putket voi sulkea pois. Eikä korjaantunut... Ilmasin tuolla käsipumpulla ja sain auton käymään, annoin käydä n.15min. Odotin tunnin verran ja sormet ristissä käynnistelemään niin vieläkin sai startata pidempään että lähti käymään, ja alkuun vähän yskähteli ennenkuin jäi tasaiselle tyhjäkäynnille. Mistähän seuraavaksi katsomaan? Hehkut vaihdoin kanssa nyt samalla, kun sellaiset sattui olemaan hyllyssä.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mittasitko hehkuilta jännitteen, eli tuleeko niille virtaa hehkutuksen aikana? Tämä ei toki käy yksiin sen kanssa, että on ollut polttoaineen saantiongelmaa kaasua reippaammin painaessa, mutta sopii käynnistysvaivoihin.
__________________
Jukka |
#3
|
|||
|
|||
![]()
En mitannu ku vaihdoin ku sattu olee sopivat hyllyssä, kun oireili ennen tuota isoa fiaskoakin huonolla käynnistyvyydellä +30C helteessä. Mutta voi tuonkin mitata tuosta kunhan suuttimet saa katsottua. Eikös tässä jätä rele "jälki" hehkuttamaan olikos se 180sekunttia.
Viimeksi muokannut Dec1mator : 02.08.2021 20:42 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Noniiiin suuttimet irti, ja heti ykkösen suuttimen kanssa aloin jo luulemaan onko vääränkätiset kierteet kun metrin vääntövarrella sai hartiavoimin vetää auki. No ykkösen suuttimen on joku ainakin avannut, eikä siellä ollut ollenkaan sitä kupariprikkaa. Noh muut sitten lähtivätkin ilman mukinoita räikällä.
Ykkösessä oli myös tuo suuttimen kolo melkein karstoittunut umpeen (jos osaisin lisätä kuvan niin voisin laitella). Soitin lähimpään kiisselihuoltoon jospa tarkistaisivat nuo suuttimet ja menisi 2kk ennenkuin kerkeäisivät... Noh ei oikeen mun aikataulut veny senvertaa. PS. Kirjoitan tarkoituksella vaiheita tänne mitä olen tehnyt. Sillä löysin vastaavasta vaivasta monta lontoon kielistä aihetta. mutta kaikki katkeavat kuin seinään eikä aloittaja koskaan kertonut mitä lopulta teki ja mikä oli vaivan syy. Pyrin kirjoittamaan loppuun asti kaikki vaiheet jotta tästä olisi hyötyä jatkossakin. (JOS saan tämän selvitettyä....) Viimeksi muokannut Dec1mator : 03.08.2021 17:56 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Voisko tuo olla samankaltanen vaiva mikä pajeroissa on, eli pumpun käyttöpyörän stefa vuotaa.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Minkäslainen operaatio tuo on. Saako tehtyä pumppu paikoillaan ja onko tuossa pumpun hihnapyörän irroituksessa jotain kompastus kiveä. Vai kunhan kattoo ajoitusmerkit kohdalleen ja kasaa samalla lailla?
Viimeksi muokannut Dec1mator : 04.08.2021 07:26 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eikös se ole 2.8 vaiva?
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Jep 2.8 ongelma,en tiedä edes millanen pumppu tuossa on.
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
No siirtyipä huomiselle, eipä tietenkään löytynyt 22mm pitkää hylsyä... 21 ja 23 olis ollu. Viimeksi muokannut Dec1mator : 02.08.2021 20:37 |
![]() |
Luokat |
käynnistys, käyntihäiriö, mitsubishi, mitsubishi l-200 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitsubishi L200 -09 polttoaineen paine ongelma? | Tompson | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.04.2021 15:18 |
Ostetaan Mitsubishi 4D56(T) pakosarja | Phesav | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.07.2018 10:36 |
Mitsubishi L200 2.5tdic -97 Neliveto ongelma! | turbodiesel | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 15.11.2015 12:43 |
Ostetaan l200 4d56 sylinterikansi | pete 4d56 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.04.2015 17:58 |
M: Mitsubishi 2.5 TD Sylinterikansi 4D56 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.07.2007 04:33 |