![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos kattavasta katsauksesta!
![]() Manuaaliaski minua enemmän miellyttäisikin, oon tämmönen vanha jäärä, että kaikki pitää saada tehdä ite. Myös vaihteiden vaihto. Mulla on ennenkin ollut vanhoja autoja, joten sisustan repeämiset ja halkeamat ei merkitse mitään, eikä hassu ajettavuus. Mutta tosiaan sitten tommoset kaikki muut työmatkaa hankaloittavat vikamahdollisuudet on kiva tietää, niin eikä jenkkiautot ole mulle lainkaan tuttuja ennestään. Mie melkein, MELKEIN jo kävin hakemassa itelleni Ramin. Siis katoin rahat valmiiks tilille ja olin jo tehnyt ostopäätöksen ja siis kattelin enää lähinnä, että meniskö taksilla vai junalla vai bussilla hakemaan sitä Ramia. Mut sit mulle tuli joku helvetin harvinainen kirkas hetki ja päätin, että nyt ei ole sopiva aika. Jos niillä rahoilla vaikka sittenkin laittais kesällä saunan tohon pihalle.
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2020 | wikke | Chit-Chat | 575 | 11.01.2021 06:48 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2019 | JiiPee | Chit-Chat | 566 | 01.01.2020 02:43 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2015 | JiiPee | Chit-Chat | 1300 | 28.12.2015 18:45 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |