Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 13.11.2020, 19:38
Naattori Naattori ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 13.11.20
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 3
Perusasetus

Tuli laitettua j90 pätkään tuo cng kaasukonversio, kun vielä saa vuoden loppuun valtiolta tukea.

Eihän tässä varmaan mitään järkeä ole, kun autoon on uponnut jo aivan tolkuttomasti rahaa, mutta eipähän tarvii miettiä mihin sitä käyttäis.

Kysymys: peräkonttiin tuli 4 kaasupulloa, jotka painaa reilut 200kg, sekä uusi vanerinen välipohja. Perse ei tästä tykännyt, vaan päätti nyökähtää alas, ja on nyt selkeästi keulaa alempana.

Autoon on just uusittu vakioiskarit (eteen kylläkin) ja takana on myös lähes uudet. Ei siis huvittaisi koko alustaa tehdä, vaikka jouset onkin vanhat.

Millä perää olis järkevintä korottaa niin, että ajettavuus olis hyvä, ja toimisi tuon uuden kuorman kanssa? Korottavia HD iskareita löysin, mutta meneekö ne taas vakioiskareilla?

Riittäisikö jotkut korottavat palikat jousen alle?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kzj 95 rengaskoko?? KZJ-95 Tekniikka & Jutustelu 15 18.07.2018 22:00
Myydään kzj-95 cruiserin astinlaudat Rölli O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 15.03.2018 14:38
Myydään Land Cruiser Kzj-95 onsekone O/M/V Ajoneuvot 1 28.10.2010 17:11
kzj-95 alkuperäinen korkeus? Rölli Tekniikka & Jutustelu 3 16.09.2010 20:54
KZJ 95 ja korotus? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 13 11.02.2010 13:34


Sivu luotu: 09:37 (GMT +2).