![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Onko joku pistänyt uudet ajovalot . Mistä saisi sopivasti ? Kaikki tarvikemallit mitä olen löytänyt on ilman korkeudensäätömoottoria . Vm. on -98 . _99 loppuvuosi on eri numerolla . Mahtaako sopia ristiin ?
|
|
||||
|
||||
![]()
Onko nykyisten moottorit rikki? Vai miksi neki pitäs uusia?
|
|
|||
|
|||
![]()
Auto ollut peurakolarissa, toinen rikki moottoria myöden ja toinen ehjä on ilman säätöä (tarvike).mistä huomautus katsastuksessa .
Ihme että kaikki tarvikemallit on ilman säätöä mitä eu:ssa myydään . Mahtaako olla vain Suomessa kun vaaditaan tätä sisältä säätöä ? |
|
|||
|
|||
![]()
Takasivuikkunat . Pitäiskö saada auki asentoon ? Omassa on niitattu mekanismi ettei saa auki . Ja kyseessä J90 lyhyt versio .
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyl mun 90:ssä aukes takaikkunat takareunastaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Vetokuulan pudotus kzj90 .
Onko joku tehnyt tämmöseen koukkun muutoksen ?.(Toyotan alkup.koukku). |
|
|||
|
|||
![]()
EGR poisto/tulppaus . Minkälainen homma se olis . Pitäiskö tulpata molemmista päistä ja poistaa jotain muuta alipaine/sähkö .
|
|
||||
|
||||
![]()
Itse en aikanaan löytänyt tarvikemallia jossa olisi moottori. Siirsin risasta umpiosta moottorin tarvikemalliin. Melkonen urakka kun lasi pitää saada pois ja on "liimattu" kiinni. Lämpöä ja mattopuukkoa niin onnistua ja jollain "liimalla" kasaan.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kzj 95 rengaskoko?? | KZJ-95 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 18.07.2018 22:00 |
Myydään kzj-95 cruiserin astinlaudat | Rölli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 15.03.2018 14:38 |
Myydään Land Cruiser Kzj-95 | onsekone | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.10.2010 17:11 |
kzj-95 alkuperäinen korkeus? | Rölli | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.09.2010 20:54 |
KZJ 95 ja korotus? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 11.02.2010 13:34 |