![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tyhmyyttä olis jättää äänieristämättä tässä vaiheessa, muutaman sadan €uron ja päivän työpanoksella saa ihan eri fiiliksen auton sisään.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Siriuksen umpiot?
Mites kiinnitysrinkulat istuu? HJ:ssa jää kuulemma löysäks. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
On Siriukset. Enpä ole vielä rinkuloita testannut, RJ:ssä aikanaan samat Siriukset kiinnittyi kyllä tiukasti.
__________________
BJ75 SLCK #274 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Halvempanakin oisi noita levyjä saanut, mutta tuota Ctk:n liimapintaa tuntuvat pitävimmäksi kehuvan, joten siihen ihan mainoksen uhrina päädyin. Toivottavasti eivät ensimmäisillä helteillä tipahda niskaan..
__________________
BJ75 SLCK #274 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ehdottoman hyvä nyt vaimentaa mukava ajella sitten.mistä tuota levyä saa ja minkä hintaista oli?
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kun alat akseleita kasata, niin kannattaa eteen laittaa ne casterkorjauspalat. Mulla 75:nen oli 2" jousilla ja tuulisella kelillä sellanen, että sai koko ajan ohjata nopeasti vastaan. Palojen kanssa tuli paljon vakaammaksi ajettavaksi.
Euro4x4:stä jos ostaa palat ja ne naulat, niin nauloissa on kantaa liian vähän, mutta 3-4 prikkaa kun laitto alle, niin ne istu tiukasti palojen liian isoihin reikiin. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
BJ75 SLCK #274 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla on muutettu jatkuvaks nelivedoks hdj tekniikalla, mutta tuskin sillä on tähän vaikutusta. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
__________________
BJ75 SLCK #274 |
#10
|
|||
|
|||
![]() Caster korjaus? Minulla oli taannoin BJ-75, olikohan vm-89?Lainaus:
Lainaus:
Noissa BJ- sarjan cruisereissa on """ aina liian vähän""" caster- kulmaa, kun; renkaiden halkaisija suurenee; raideväli kasvaa; ja ohjausvaimennin on "horo-" ..... Siis 3-5 astetta LIIKAA Casteria ei tunnu käytännössä missään, toki parkkiruutuun ei taiteta parilla sormella tms. Ja kulkee kuin "Niilin muta": ei tarvi sompailla jatkuvasti ratista neljänneskierrosta, taikka osa siitä... Ja jos noita caster kiiloja jousen ja akselin väliin ei löydy valmiina, niin että tuo jousen "kuningaspultti" kiristää myös tuon caster-kiilan paikalleen, niin vois löytyä apuja; tuossa lähellä -60 luvun metallihöylä peruskoulusta. Tuommoisella olen höylännyt kaikki, nyt höylä "varastoitu" |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuolta tilasin. Taisi maksaa 328 euroa tuo vajaa 14 neliömetriä kotiin toimitettuna. Löytyy Suomestakin, mut sen verran kalliimpana (n. 70 €), että meni eurot Britteihin..
__________________
BJ75 SLCK #274 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Bj75 pakettiauton "kovat" takapenkit | Erion | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 12.06.2018 08:51 |
Nopeusmittarin vaijeriin "" T-kappale"" Hodarin automaatin päivitykseen | BJ-40/76 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.04.2015 22:05 |
Ostettu 35",36" tai 37" renkaat 15" reiällä ja 10", vähintään -44 et japsijako vanteet | Dectane | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 19.01.2013 15:02 |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |