Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 01.10.2020, 19:01
Fruehauf-CJ Fruehauf-CJ ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.05
Sijainti: Rämpsälä, Finland.
Viestit: 606
Perusasetus

10.9 on varmaan tulossa uudeksi vakio lujuudeksi 8.8 tilalle. Kilohinnassa tuskin on paljoa eroa .

Joskus kun ruuviasioita oli selviteltävänä kuuli itämaiden ruuvikauppiaiden 8.8 ruuvien kestäneen jopa 12.9 luokan rasitusta.
Myyntihuijarin mielestä oli tosihyvä. Lujuus standardihan määrittää vähimmäisvoiman eli 8.8 pitäisi napsua poikki kun 800Mpa ylitetään, mutta kestääpä enemmän.

Koneenrakennusmielessä vaan aiheuttaa yllätyksen kun ruuvi ei ole lähellekään sitä mitä on leimattu kantaan. Ja ruuvin venymällä on vaihtelevassa kuormituksessa usein olennainen merkitys kestoikään.

Viimeksi muokannut Fruehauf-CJ : 01.10.2020 19:19
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vetokoukun tekeminen Eskimo Chit-Chat 20 16.01.2014 19:04
vetokoukun piirustukset calma Tekniikka & Jutustelu 0 30.06.2013 21:53
Pajeron (-88) vetokoukun pultit Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 13.08.2010 07:37
Ostettu SA vetokoukun tai vastaavan juba O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 14.03.2010 20:28
Vetokoukun "painoista" pee Tekniikka & Jutustelu 16 13.05.2005 22:24


Sivu luotu: 20:22 (GMT +2).