![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#12
|
|||
|
|||
![]()
10.9 on varmaan tulossa uudeksi vakio lujuudeksi 8.8 tilalle. Kilohinnassa tuskin on paljoa eroa .
Joskus kun ruuviasioita oli selviteltävänä kuuli itämaiden ruuvikauppiaiden 8.8 ruuvien kestäneen jopa 12.9 luokan rasitusta. Myyntihuijarin mielestä oli tosihyvä. Lujuus standardihan määrittää vähimmäisvoiman eli 8.8 pitäisi napsua poikki kun 800Mpa ylitetään, mutta kestääpä enemmän. Koneenrakennusmielessä vaan aiheuttaa yllätyksen kun ruuvi ei ole lähellekään sitä mitä on leimattu kantaan. Ja ruuvin venymällä on vaihtelevassa kuormituksessa usein olennainen merkitys kestoikään. Viimeksi muokannut Fruehauf-CJ : 01.10.2020 19:19 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vetokoukun tekeminen | Eskimo | Chit-Chat | 20 | 16.01.2014 19:04 |
vetokoukun piirustukset | calma | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 30.06.2013 21:53 |
Pajeron (-88) vetokoukun pultit | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.08.2010 07:37 |
Ostettu SA vetokoukun tai vastaavan | juba | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.03.2010 20:28 |
Vetokoukun "painoista" | pee | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 13.05.2005 22:24 |