Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 29.09.2020, 09:28
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Et siis osannut vastata oikeastaan yhteenkään esittämistäni kysymyksistä, mutta sait aikaan paljon tekstiä
Jos nuo 10.9 pultit nyt sitten on hyonoja esim. vetokoukussa tai sen rungossa, niin kovin outoa että niitä laitetaan kuitenkin tehtaan toimesta kyseisiin paikkoihin.

Mulla muuten hajosi pari kertaa vetokoukun pultit kun ne oli 8.8:t ja koukku osui metsässä kallioon. Sittemmin olleet 10.9:t ja on pysyneet ehjänä.
Panhardissa oli jäykän puslan kanssa 8.8 ja se taipui, 10.9 pysynyt ehjänä. Etuakselissa laakeripukkien pultit venyi ja sitä kautta hajotti murikan, banjon ja välityksen. Tilalle vahvemmat ja on kestänyt uudessa akselissa vaikka välitys paukkunut pariin kertaan.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vetokoukun tekeminen Eskimo Chit-Chat 20 16.01.2014 19:04
vetokoukun piirustukset calma Tekniikka & Jutustelu 0 30.06.2013 21:53
Pajeron (-88) vetokoukun pultit Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 13.08.2010 07:37
Ostettu SA vetokoukun tai vastaavan juba O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 14.03.2010 20:28
Vetokoukun "painoista" pee Tekniikka & Jutustelu 16 13.05.2005 22:24


Sivu luotu: 20:55 (GMT +2).