Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.09.2020, 22:32
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.952
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MetAxi Näytä viesti
Niin, noissa kaivosvehkeissä on puolensa.

Kilometrejä ei ole välttämättä paljonkaan, mutta käyttötunteja on uskomaton määrä. 5000 tuntia/vuosi vastaa noin 200 tkm ajoa. Eikä ole mikään ihme, autot käyvät 24/7 yleensä.

Pientä ja isompaa lommoa riittää, ruostetta on ajopinnan vuoksi ja alusta on kovilla pohjaan kertyvän "kaivospaskan" vuoksi.

"Soijaa" saattaa olla auton pohjassa satoja kiloja.

Kivipölyä on sitten joka paikassa, johtaa sähköä ja aiheuttaa korroosiota ja näin esim. hihnankiristimien, laturien ja starttien kulumisen. Johtosarjoista löytyy katkeamista ja hapettumista jne.

Ottakaapa joku ja kilvittäkää tuommoinen suomalaisella kaivoksella ollut auto.

Sitten tietoa tänne, kiitos.

Itse olen käsityksessä, että ei todellakaan kannata.
Jos ureavehkeet esim. Hzj79:iin maksaa 10k€ ja veroja menee 20k€, niin eihän se kilvitys ole missään mielessä järkevää. Järkevämpää ostaa ehjä auto ulkomailta.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Lava-auton, tms. kori kivinen O/M/V Muut 7 30.03.2021 07:04
Ostetaan Lava-auton yöpymiskoppero Ara O/M/V Muut 1 22.08.2016 07:46
Lava-auton lava t0ny Tekniikka & Jutustelu 53 25.01.2015 10:46
Kysymys lava-auton työvaloista MakeG Tekniikka & Jutustelu 5 23.10.2010 20:25
Lava-auton korinkorotus KC Erion Tekniikka & Jutustelu 16 10.09.2007 09:11


Sivu luotu: 09:03 (GMT +2).