![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Niin, noissa kaivosvehkeissä on puolensa.
Kilometrejä ei ole välttämättä paljonkaan, mutta käyttötunteja on uskomaton määrä. 5000 tuntia/vuosi vastaa noin 200 tkm ajoa. Eikä ole mikään ihme, autot käyvät 24/7 yleensä. Pientä ja isompaa lommoa riittää, ruostetta on ajopinnan vuoksi ja alusta on kovilla pohjaan kertyvän "kaivospaskan" vuoksi. "Soijaa" saattaa olla auton pohjassa satoja kiloja. Kivipölyä on sitten joka paikassa, johtaa sähköä ja aiheuttaa korroosiota ja näin esim. hihnankiristimien, laturien ja starttien kulumisen. Johtosarjoista löytyy katkeamista ja hapettumista jne. Ottakaapa joku ja kilvittäkää tuommoinen suomalaisella kaivoksella ollut auto. Sitten tietoa tänne, kiitos. Itse olen käsityksessä, että ei todellakaan kannata. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Lava-auton, tms. kori | kivinen | O/M/V Muut | 7 | 30.03.2021 07:04 |
Ostetaan Lava-auton yöpymiskoppero | Ara | O/M/V Muut | 1 | 22.08.2016 07:46 |
Lava-auton lava | t0ny | Tekniikka & Jutustelu | 53 | 25.01.2015 10:46 |
Kysymys lava-auton työvaloista | MakeG | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.10.2010 20:25 |
Lava-auton korinkorotus KC | Erion | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 10.09.2007 09:11 |