![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#34
|
|||
|
|||
|
Todennäköisesti ovet irti saranoista ja sitten etulokarit pois. Myöhemmin lähti saranat irti pilarista. Muistaakseni ne saranoiden kiinnityspultit siihen kehykseen oli se ongelma. Mistään välistä ei oikeen saa avainta sinne ilman jälkiä. Se oven reuna kääntyy siihen pulttien päälle ja jos ovea ei avaa, ei niitä pultteja ees näe.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Takapihan löytö????? | H_Nietu | Chit-Chat | 15 | 24.11.2011 18:43 |
| Vuokrata halutaan Talli,tallipaikka,katos, navetan takunen | Rekisteröimätön | O/M/V Muut | 0 | 28.11.2010 22:30 |
| hj 60 -86 johto, mittaritaulun takaa, kiire! | -roadwarrior- | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.02.2008 16:47 |
| "Löytö tavaraa" | Tojo4wd | Chit-Chat | 4 | 18.09.2007 08:06 |
| M: Hj-60 -82 3 hlö ex-jollapaku + Hj-60 kori | MakeO | O/M/V Muut | 16 | 02.07.2006 01:40 |