![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Taas jotain näprätty.
Sivuvilkkuja pyörittelin käsissäni jo alkukesästä miettien, että jotain näille pitäs tehä. ![]() No jotain piti keksiä, joten kolvi käteen. ![]() Ja pari viikkoa siitä eteenpäin. ![]() ![]() Eli piuhat uäpesuriin ja pohjat sinkkiin. Kumeille hoitoainetta. Sitte takapään puolelta toiselle menevä johtosarja. Neljästä piti valita paras. Valitsin sellasen, mihin oli tehty valmiiks koukun johdoille haarotukset. ![]() Siitä sitte kuoret pois. Kuoren kappaleet uäpesuun. ![]() ![]() Sitte liittimet irti, jotta sai vaihtaa läpivientikumit ehjiin. ![]() Kas näin. Kumiin tein alkureijän 7-napaiselle piuhalle. ![]() Ja valmis tuote. Vaihdoin pistokkeen myös koukun haarotukselle, jotta saan siihen helpommin vastakappaleen. ![]() Varastosta löytyneet akkutelineet näytti pesun jälkeen hyviltä. ![]() Kuorittuna ei niinkään. Onneks löyty kolmas parempi pohja. Ja vielä piti varastosta löytää yks vinotuki vasemmalle. En muistanu omistavani, mutta löyty kuitenki, ku hetken tonki. ![]() Sitte kaivoin pitkästä aikaa pulveriruiskun esiin. ![]() ![]() Vähä jäi pohjiin röpöä, mutta akku ne peittää melko hyvin. Ja koska akkutelineet oli kunnossa, nii piti hakea akut. Samalla tuli haettua varaosavinssi. ![]() Akkukaupasta tuli kylkiäisiäkin. Ja siitä lähti ajatus lentoon. ![]() Tekniikanmaailman arkistosta löyty vuoden 1988 mainos. Ja Facebookin kautta valokuvan tuosta inforuudusta. ![]() Tässä paperinen koevedos. Tarraversiot muiden tarrojen kans tekeillä. ![]() Sitte vielä takalokarien verhoilut. Näistä valitsin parhaat. Ja sain vielä yhden parin, josta otin kuskin puoleisen käyttöön. ![]() Näillä lähdettiin sitte etenemään. ![]() ![]() ![]() ![]() Ruskeessa oli alunen repeytyny. Liimasin sen takas paikalleen. Molemmista liimailin reikiin ja viiltoihin taustalle tukea. ![]() Sitte maali pääle molempiin. Hyvin virkisti ulkonäköä, ku sai naarmut yms. värivirheet maalilla peittoon. ![]() ![]() ![]() ![]() Liimaaminenhan meni pilalle. ![]() Eli toinen tilalle. Parista kohtaa pinta rikki takaoven kohdalla, eli niille piti keksiä korjaus. ![]() Meinasin, että ku tarkasti leikkaa reiän ja siihen palan, nii tulee hyvä. Joopajoo. ![]() Seuraavana päivänä muistin, että mullahan on vinyylinpaikkaussarja. Sillähän saa rakoset umpeen ja tehtyä uuden kuvion mukana tulleilla struktuuripapereilla. Kyllä....tosi hyvä tuli. ![]() No sitte roskaläjästä seuraavaks vähiten huono. ![]() ![]() Paikkaussarjan mukana tuli liima, jolla voi täytellä isompia koloja. Se siis testiin. Taas ensin vahvike alle ja liimalla täyttö. ![]() Sitte maali päälle. No siitä tuli matta. ![]() Vähä lisää täyttöä ja myös toiseen liimalla täyttöä. Uuestaan väri päälle molempiin ja nyt saa kelvata. Näkyy toki lähempää, että on korjattu, muttei irsota ja irvistele reiät ja takaovista näkyvät osuudet on siedettävät. Eikä näitä oikeen hyviä varmaan olekkaan enää missään. Toki jos paremmat tulee vastaan, niin voi vaihtaa. ![]() ![]() Että sellasta. Kuvia ainaki tarpeeks. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kuvat on kivoja. Hieno tulee..
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Nyt sain vähän touhattua autonki äärellä.
Vanhasta syyläristä varisi rivat lattialle melko pahoin. Muuten ois ollu ok. Kävi viimekesällä jäähdytinhuollossa testattavana. Mutta uusi syyläri siis paikalleen. Sekä tietty uudet letkut. Moottorilämmitin jäi nyt pois, niin ei tartte katkoa alavesiletkua. ![]() ![]() Sitte pienempiä näpräyksiä. Ensin keltanen vänkyrä rattiakselin juureen. ![]() Aiemmin unohtunut kumi rattiakselin juureen. ![]() Kansi takasin ja myös virallinen klemmari ap-pumpun öljyletkuun. ![]() Jarrusylkkyyn letkun pätkän sai kans laittaa, ku sai klemmarit. ![]() Kaasuvaijeri tulipellin kiinnikkeineen paikalleen ja samaten fiksatut kaasuläpän vipuset ja stopparit. ![]() Ja lopuks toinen lokari parilla ruuvilla hahmolleen. ![]() ![]() Tulihan taas motivaatiota. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Sovitteleppa niitä etuovia paikalleen ennen lokareita. Sitten kun saranat on kohallaan niin saranat sitten irti ovesta että saat lokarit kii. Muistaakseni näin se ois kannattanu tehdä
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Jaa, oisko se niin. Saatat olla oikeassa. En taaskaan purkamisesta muista, että missä järjestyksessä ne piti ottaa irti. Saranoistaki pitäs arpoa mikä on mihin. Olin merkannu jokasen, mutta maalari ei.
Viimeksi muokannut Samppahj : 06.09.2020 18:00 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Takapihan löytö????? | H_Nietu | Chit-Chat | 15 | 24.11.2011 18:43 |
Vuokrata halutaan Talli,tallipaikka,katos, navetan takunen | Rekisteröimätön | O/M/V Muut | 0 | 28.11.2010 22:30 |
hj 60 -86 johto, mittaritaulun takaa, kiire! | -roadwarrior- | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.02.2008 16:47 |
"Löytö tavaraa" | Tojo4wd | Chit-Chat | 4 | 18.09.2007 08:06 |
M: Hj-60 -82 3 hlö ex-jollapaku + Hj-60 kori | MakeO | O/M/V Muut | 16 | 02.07.2006 01:40 |