![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
|||
|
|||
![]()
40€ maksoin ite 6- pyttyisen alukannen oikaisusta, mutta kuulemma alukansi oikenee itsekkin kiristyksessä, joten ei kannata höylätä, varsinkaan, jos on yläpuolinen nokka-akseli(menee akselin linja vituralleen)
--Dodge ja Jeeppi ne yhteen soppii-- ....o_o_o_o ./| ,[_____], |¯¯¯L--O|||||||O ()_)¯()_) ¯¯¯ )_) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Sd33t koneen kannenpulttien | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 26.09.2007 23:52 |
LJ:n hehkujen kiristysmomentti | Samppa79 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 01.12.2004 15:17 |
Kannenpulttien momentti | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.03.2004 19:23 |