Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 04.04.2005, 11:13
HEKULIINI HEKULIINI ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.04.04
Sijainti: Belarus.
Viestit: 1.681
Perusasetus

40€ maksoin ite 6- pyttyisen alukannen oikaisusta, mutta kuulemma alukansi oikenee itsekkin kiristyksessä, joten ei kannata höylätä, varsinkaan, jos on yläpuolinen nokka-akseli(menee akselin linja vituralleen)

--Dodge ja Jeeppi ne yhteen soppii--

....o_o_o_o
./| ,[_____],
|¯¯¯L--O|||||||O
()_)¯()_) ¯¯¯ )_)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Sd33t koneen kannenpulttien tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 3 26.09.2007 23:52
LJ:n hehkujen kiristysmomentti Samppa79 Tekniikka & Jutustelu 6 01.12.2004 15:17
Kannenpulttien momentti Kupla Tekniikka & Jutustelu 5 02.03.2004 19:23


Sivu luotu: 22:58 (GMT +2).