![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#33
|
|||
|
|||
![]()
Eilen vähän suunnittelin ja mittailin. Nykyinen mallikohtainen normikoukku on 57 sentin korkeudella ilman kuormaa. Ei se sinänsä vetämistä ole häirinnyt muuten mutta lyhyet ja/tai matalaperäiset kärryt herkästi raapii maata. Ja isommat kärryt hankala laittaa koukkuun kun nokkapyörä ei nosta tarpeeksi. Muuten ei pari tonnia perässä ole mitenkään erityisen pahalta tuntunut, tosin voihan se tuntua paremmalta kun kärry olis suorassa.
Kyselin muuten 4x4 partsilta noita putkia. Luultavasti 2-3 viikon kuluttua tulee varastoon, mutta koronan takia on vielä epävarmaa. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron (-88) vetokoukun pultit | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.08.2010 07:37 |
Ostettu SA vetokoukun tai vastaavan | juba | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.03.2010 20:28 |
Vetokoukun irrotus | MattiH | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.11.2008 19:33 |
O: Ostan Uaz:n vetokoukun ( SA-malli) | IsoA | O/M/V Muut | 9 | 27.07.2005 07:54 |
Vetokoukun "painoista" | pee | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 13.05.2005 22:24 |