Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #33  
Vanha 24.07.2020, 22:56
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.080
Perusasetus

Eilen vähän suunnittelin ja mittailin. Nykyinen mallikohtainen normikoukku on 57 sentin korkeudella ilman kuormaa. Ei se sinänsä vetämistä ole häirinnyt muuten mutta lyhyet ja/tai matalaperäiset kärryt herkästi raapii maata. Ja isommat kärryt hankala laittaa koukkuun kun nokkapyörä ei nosta tarpeeksi. Muuten ei pari tonnia perässä ole mitenkään erityisen pahalta tuntunut, tosin voihan se tuntua paremmalta kun kärry olis suorassa.

Kyselin muuten 4x4 partsilta noita putkia. Luultavasti 2-3 viikon kuluttua tulee varastoon, mutta koronan takia on vielä epävarmaa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron (-88) vetokoukun pultit Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 13.08.2010 07:37
Ostettu SA vetokoukun tai vastaavan juba O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 14.03.2010 20:28
Vetokoukun irrotus MattiH Tekniikka & Jutustelu 3 10.11.2008 19:33
O: Ostan Uaz:n vetokoukun ( SA-malli) IsoA O/M/V Muut 9 27.07.2005 07:54
Vetokoukun "painoista" pee Tekniikka & Jutustelu 16 13.05.2005 22:24


Sivu luotu: 19:45 (GMT +2).