![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Sama koskee......Lainaus:
Joka on Fortum....Uniper kytkoöksineen..... Johdossa ns. Musta-Pekka Lundmark. Mun vihan kohde. Vuoksen vesistöstä sähkönsä tekevät kahdessa voimalaitoksessa, Imatrankosken ja Vuoksenniskan voimaloissa..... Eli Saimaan vedenkorkeus on valjastettu kahteen kertaan saimaasta venäjälle päin, virtaus-suuntaansa. Sviddu....Mä oon vesialueen omistaja. Enkä saa minkäänlaista korvausta. Heidän myymästä sähköstä, huonosta Saimaksen pinnan sääntelystä ja siitä johtuvista haitoista. Voi että pistää vihoiks.....Koko tää pelleily jonka on tehnyt mahdolliseksi meidän arkadianmäen 201 pellee vuosien saatossa, eivätkä edes ole huomanneet kuinka "Jaskoja" päätöksiä ovat tehneet. Ja seuraavaksi sähköyhtiöiöitä kohtaan riepoo..... Että maksattavat verkkonsa Suomalian kansalaisilla...... Noin 15v. välein. Tekevät järkyttävää voittoa josta veronmaksajille ei makseta osinkoa. Normaalisti yritys maksaa omat työvälineensä ja businekseensa liittyvät kulut. Mutta sähköyhtiöt ei. Ne on saaneet työkalujensa maksajiksi verotettavat suomalian kansalaiset, riippuen siitä missä asuu ja kenen verkkoa käyttää. Pommia arkadian mäelle......pitäis tarjoilla. Kaikille k.o päätöksiä värkänneille. ps. Allekirjoitettu on täälläkin. Viimeksi muokannut uteiN_H : 26.06.2020 21:15 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty GZR Advantag-e sähkö fatbike 17" | mara90 | O/M/V Muut | 0 | 14.04.2020 16:33 |
Meidän "rehelliset" politikkomme.... | PH75 | Chit-Chat | 2 | 09.01.2016 04:06 |
Ostettu 35",36" tai 37" renkaat 15" reiällä ja 10", vähintään -44 et japsijako vanteet | Dectane | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 19.01.2013 15:02 |
Ostettu Sähkö"tupakka"-setti | pastirolli | O/M/V Muut | 4 | 05.01.2012 14:54 |
Myyty Sähkö "talja" | kuningaskulkuri | O/M/V Muut | 2 | 03.02.2009 20:13 |