![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
Talitintti
Pakko vuodattaa tunteitani tähän. Eli ihmetyttää miksi mun kamerapöntössä ollut talitintti hylkäsi poikaset
Mitä tapahtui, kuoliko se vai hylkäsikö se poikaset ![]() Otin ne poikaset hoitoon mutta vaikuttaa mahdottomalta auttaa noin pieniä Oon noiden takia itkeny aika paljon, ehkä se vähän ketuttaa mutta eipä sille voi mitään
|
|
|
||||
|
||||
|
Jaa,a. Eivätpä ne järin herkästi kuoriutuneita poikasiaan kyllä hylkää. Toisaalta outoa että kumpainenkin olisi kuollut yht´aikaa...
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Olisiko se ollut uusi koiras. Mutta ehkä pieniä merkkejä oli ilmassa että noin voi käydä, lisäksi naaralla oli joku "yskä". Yksi muna ehjäksi ja kaksi poikasta oli kuollut kun hain pesän. Ehkä nämä kaikki vaikutti sitten miksi näin kävi![]() Oon vaan tosi surullinen kun noin kävi ja en pysty auttaa noita poikasia vaikka yritän, enää kaksi on elossa, vaikka ne näyttävät vahvimmilta ja oon saanu niille annettua ruokaa jonkin verran niin silti en usko että noin pieniä joille ei oo edes silmät auki vois muu kuin emo tintti auttaa
|
|
|
||||
|
||||
|
Luonto on kyllä julma. Meillä on tintit pesineet joka vuosi räystäslaudoissa, ja kun se pesä on vaan kasa sammalta ja koirankarvaa niin poikaset putoilee herkästi. Suretti aina noiden onnettomien kohtalo niin tänä keväänä laitettiin sinne harjan alle kunnon pönttö, kova tirinä siellä käy nyt ja toistaiseksi pudokkaita ei ole näkynyt.
Josko tuolta nyt selviäisi elämän alkuun vähän suuremmalla todennäköisyydellä.
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Ja yhden linnunpoikasen päälle melkeen astuin, kun oli tossa pihalla. Ilmeisesti just pesästä "tippunut" kun ei osannu vielä lentää. Vein vähän enempi turvaan tohon pöpelikön reunaan, niin emolinnut (menikö oikein?) kovasti metelöivät mulle - varmaan luulivat, että olin saalistanut poikasen kun kannoin sitä sinne sivummalle
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Olisiko ollut västäräkin pesä![]() Hyvä että veit turvaan
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Lokeilla oli tänä keväänä pesässä kolme munaa. Kun kaksi poikasta kuoriutui, lähti lokkipesue uimalla muualle ja yksi muna jäi pesään. Eivät tulleet sitä enää hautomaan. Kerran olin astua sinitiaisen poikasen päälle, kun menin ovesta ulos. Kuistilla oli juuri pöntöstä lentoon lähtenyt poikanen kynnysmatolla. Onneksi huomasin katsoa jalkoihin. Nostin poikasen kuistilla vähän sivummalle. Ilmeisesti samasta poikueesta oli yksi yrittänyt laskeutua pihalla ollen tyhjän ämpärin reunalle, mutta "laskukiito" oli mennyt vähän pitkäksi ja tintti ämpärin sisään. Poikanen sirkutti ja keräjäsi ruokaa siellä ämpärin pohjalla. Lentotaidot ei riittäneet ylöspäin nousuun. Kävin kääntämässä ämpärin kyljelleen, että pääsee lentämään parempaan ruokintapaikkaan. Naapurissa vaihtui asukkaat. Edelliset veivät onneksi vapaana kulkevan kissansa mennessään. Se oli kovasti noiden maahan laskeutuvien linnunpoikasten perään. Nykynaapurilla on koira, joka ei pikkulinnuista piittaa.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Hyvä juttu kun laitoitte pesäpöntön niille, vaikuttaa siltä että tykkäävät
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| Ostettu HALPA, eli lähes ilmainen auto | kuningaskulkuri | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 07.12.2012 12:46 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| pajeron kardaani ihmetyttää... | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.08.2009 17:55 |