![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Saisin mäkin mennä 35x15 pallukoilla, mut just nyt ei oo semmosia hallussa. Ehkä noille vanteille vois sipasta jotku 35x12,5 altsikat leimakumeiks. (ainakin jos semmoinen koko olisi olemassa!)
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso Viimeksi muokannut veijon-esso : 14.05.2020 13:54 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mut sit jää hienot "leimalle menossa" kuvat saamatta jos siellä on jotku oikean kokoiset renkaat alla
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nyt se on taas vähän tutumman näköinen.
Pers osasto on tosiaan vähän noussut mitä se oli ennen jousien ja puslien härkkimistä. (vaikkei se vieläkään korkealla ole, eikä pidäkkään olla) Ja ajetttavuus oli ehkä parasta mitä mun aikana tässä on ollut. Etuiskarit on vähän löysät ehkä, mutta silti paremmat kuin ne vanhat. Mutta ei rytise monttuihin ajaessa ollenkaan entiseen malliin. Uusien lukkokehien väri ei oiken näy kuvissa niin hyvin kuin livenä, auringopaisteessa kivasti rosteri kimaltelee välillä. Melkoiset pyhävanteet siis!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Justiinsa huomasin etten mä ollut päivittänyt millaset ovitaskut loppujen lopuks tuli asenneltua, vaikka niin kovin asiaa speksailin.. Nehän tuli laiteltua paikalleen jo ennen leimaamista.
Eli varustelekasta tollaset nyssäkät. Vähä leveempi ja vähä matalampi olis ollu optimi, mutta näillä mennään nyt. Kolme jaffapulloo mahtuu taskuun sisään ja tohon ulkopuolelle saa ripusteltua jotain tarpeita. Kardaanejakin rupesin vihdoin asentelee. Etummaisen sain eilen paikalleen. Kuva vähän vääristää varmasti, mutta on toi uus vissiin isompi kun yokea katsoo. Mielenkiinnolla odotan paljonko tärinät ja jyrinät vähenee kun eteen tulee suora akseli vääntyneen tilalle ja taakse tulee tuplaristikko jakiksen päähän. Taka pinioninhan mä käänsin kohti jakista jo 10v siitten, väliaikaisena ratkaisuna ajoin normi nivelillä "vähän aikaa"...! :-) Ja mud trepadorit alle kun ajamaan pitäis mennä kulmakorpeen tulevana lauantaina. Vielä saa katto ja ovet olla paikallaan, sen verran märkää lupaa loppuviikoks ettei ruveta avoilemaan vielä.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso Viimeksi muokannut veijon-esso : 01.06.2020 10:53 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Sopii hyvin nuo taskut oveen. Minkä kokoinen youkki sulla on nyt siinä uudessa akselissa? Mutta on se paljon vahvempi kun se vanha. Ja toi tupla nivel siihen taakse minäkin on suunnitellut joskus kunhan olisi ylimääräistä aikaa. Mut täytyy sanoa että on sulla hieno offipeli ja aivan mun makuun jos sanoa saa 👍
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Bensan siirtopumppukin kävi temppuilemaan, oli tärissyt johto poikki. Vaihdoin uuden pumpun mutta pitää yrittää korjata se johto, oli aika hankalasti mennyt ihan juuresta. Tein uuden kiinnikkeet pumpulle joka ei jousta yhtään ja pumppu ei heilu eikä tärise niinkuin aiemmin. Kiitos kehuista, oman maun mukaanhan tätä on rakenneltu, mutta aina se on mukava kuulla jos muutkin tykkää!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |