Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.04.2020, 23:14
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.904
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Päivitetään tätäkin välillä. Eli kevyttä moottorin virittelyn suunnittelua on aloiteltu.


Nykyinen imusarja on paljon matalampi, imukanavat on paljon lyhyemmät ja ahtaammat ja tekevät tuon mutkan yläkautta ja läppärunko syöttää ilmaa alakautta niille kanaville. Kaikki se on tehty että moottori olisi mahdollisimman matala ja mahtuisi corveten "konepellin" alle. Tämän maksimikorkeus yltää varmaan tuon uuden imusarjan pyöreän osan alalaitaan, tai korkeintaan sen keskelle.

Mulla on 496 cidissä vähä niin kuin noiden kahden sekoitus... Millasen kepin meinastit laittaa?

__________________
Jeep


ISORY
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.04.2020, 08:13
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Paljos sitten Esson baari tehot putoo, jos joutuu Corvette tekstitetyt muovit ottaan pois.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.04.2020, 18:04
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.521
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Harriko Näytä viesti
Eikös se ois hyvä tehdä nyt heti, kun ei oikein mitään muutakaan saa tehdä
Kyllähän se olisi, vain rahatilanne hieman rauhoittaa. Ostellaan yks kerrallaan nää tuotteet niin pysyy nenä pinnalla..!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kelervotti Näytä viesti
Aika teknisen näkönen imusarja näin perinne moottoreita harrastavan silmään
Samaa mieltä. Mutta kait ne on jotain hienoutta saaneet ominaisuuksiin vs perinnemoottorin single plane imusarja.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KoniJeep Näytä viesti
Mulla on 496 cidissä vähä niin kuin noiden kahden sekoitus... Millasen kepin meinastit laittaa?
Jonkun "järkevän"... esim summitin pro ls trukkikärsä stage 2 tai vastaava. Tai BTR ls1 stage 1. Voishan noilta nokkavalmistajilta kysyä suosituksia sähköpostilla, eihän se mitään maksa kysyä. Liian mieto nokka mielummin kuin liian raju, varsinkin tämmöseen offitankkiin.

Tämänhetkinen vakiokärsä on 0.500/0.500 198/209 lsa119.5.
Niin jos sitä semmosen 15-20 astetta uskaltais laittaa lisää, nostoa sinne .550-600 välimaastoon ja lobe separaattoria pienentäis ainakin viitisen astetta. Jousethan siinä menee uusiks ja samalla päivittäis keinuvipujen laakeroinnin.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pjtk Näytä viesti
Paljos sitten Esson baari tehot putoo, jos joutuu Corvette tekstitetyt muovit ottaan pois.
Toivottavasti niitä ei tartte ottaa pois ton imusarjan takia, vai meinaatko että ne pitää ottaa pois kun ruvetaan tuunaamaan..!? Ehkä ne noi virit tuo takas samanverran kuin noitten muovien irrotus vie pois?
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.05.2020, 08:38
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.521
Perusasetus





__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.05.2020, 09:08
Harriko Harriko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 02.10.12
Sijainti: Sysmä
Viestit: 736
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti




Jahas, taas se aika vuodesta
__________________
T: Harri
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.05.2020, 09:37
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.521
Perusasetus

Hyvin pitkälti siitä on kysymys.. rupee kyllä olee sen verran heikot noi leimarenkaat ja yks vuotaa, että jos päästäis noi pikkuhiljaa eläkkeelle.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.05.2020, 08:04
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.521
Perusasetus

Ikinä en oo odottanut leimaa niin innolla kuin tänä aamuna… nukuin vielä pommiin, heräsin tasan seittemältä kun leima oli varattu 8:00.
Armeija tyylliä muistellen aamutoimet ja menoksi. Kuvassa taustalla pilkistävällä volvolla tallille hakemaan autoa ja kohti konttoria.



Just kerkes ajoissa ja tuossa syy miksi sitä leimaa odotettiin niin innolla! Eli yli 40v autot tarvitsee käyttää leimalla tästä lähtien kahden vuoden välein.



Ja vielä yksi kuva hienosta rengastuksesta. Jopa kännykkä on näköjään sitä mieltä että hiljaiseksi vetää...!



Seuraavaks vois ehkä vaihella alle creepyt niillä kiiltävillä beadlockeilla niin näkee miltä nekin näyttää oikeesti. Tallilla sisällä vaan nopeasti sovittanut yhtä.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
blazer 6.2d Tekniikka & Jutustelu 6 27.08.2007 20:24
M/V: Blazer k5 K5 O/M/V Ajoneuvot 1 16.06.2007 20:32
O: BLAZER O/M/V Muut 3 23.01.2005 14:19
M:Blazer 6,2D ari O/M/V Muut 0 16.02.2004 19:26
m blazer k5 O/M/V Muut 0 11.02.2003 16:37


Sivu luotu: 04:30 (GMT +2).