![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Soittele niin katellaan sukitukselle + valvonnalle budjettihinnat, pääsette yhtiössä asian kanssa eteenpäin.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jonkun perimätiedon mukaan linjat olisi kuvattu vajaa 10 vuotta sitten, mutta mitään dokumenttejä en ole siitä nähnyt. Me muutettiin taloon 2014.. Sukituksesta sen verran, että kun rakennettiin 2011-2013 omakotitaloa Tapaninkylässä, niin kadunvarressa Aarsleff sukitti Pohjois- Helsingin 1400mm pääviemäriä joka johtaa Pukinmäen pumppaamolle. Mulla on aika hyvä luotto siihen että jos sukituksia tehdään linjaviemäreihin niin ei se voi ihan paska systeemi olla kotonakaan kunhan firma joka homman tekee on osaava eikä mikään ovelta-ovelle pölynimurikauppias ![]() Laitan viestiä/ soitan, meillä on yhtiökokous ihan lähiaikoina ja siinä voisi ainakin ottaa asiaa puheeksi.. linja on sinällään aika simppeli, suora rööri talon alla mistä neljän huoneiston kohdalla WC- pöntölle (110mm), WC lavuaari (75mm), kylppärin lattiakaivo (75mm) ja keittiön lavuaari (75mm). Päälinja käsittääkseni 160mm, mikäli kuvat on oikein tulkittavissa.
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Paha sanoa maan alla olevista putkista, taloista löytyy sekä valurautaa että muovia. Vanhat piirustukset ei välttämättä asiaa kerro oikein. Kuvaamallahan se tietty selviää. Ollaan yhteyksissä !
|
||||
|
||||
![]()
Sukituksista kannattaa pyytää useampi tarjous, kun hinnoissa todella isot erot, jopa 300%. Kallein ei sitte ole paras, vaikka myyjä muuta väittää.
Siitä voi vaikka lähteä, että kysyy myyjältä kenen valmistamalla sukalla tekee. Jos ei ole Brawoliner, niin unohtaa koko firman. Jos taas haluaa jostain syystä (esim. liikaa rahaa lompsassa) tehdä putket kokonaan uusiks, niin unohtaa Saint Gobainin valuputket. Niitä korjaa sukittajat parhaimmillaan jo parin vuoden käytön jälkeen. Ne on 3mm seinällä romuraudasta tehtyjä. Uponorin muovi taas on kestävää. Onks Hegulilla ollu käyttöö niille lentäjän laseille mitkä Mika antoi? ;-) Viimeksi muokannut Hessu888 : 14.05.2020 20:03 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ps. On muutakin sukkaa kuin Bravo ![]()
|
|||
|
|||
![]() Tää näköjään osu ja uppos.....Lainaus:
Lainaus:
Pitäkää mieles et asiat riitelee ei ihmiset..... Mulle sopii vaik ihmisetkin riitelis..... ![]() ![]() ![]() Varsinkin ladon ovii vastaan.... ![]() ![]() ![]() ps. Joku kysyi mielipidettä asiaan ja mä kerroin..... Niin ku tekin..... Mikä on oikee..... Sitä ette tiedä absoluutisesti tekään..... ![]() ![]() ![]() Luulette olevanne besserwissereit....... ![]() ![]() ![]() Sorry jos meni ihon alle..... Eikä tähän multa mitään lisättävää...... Jos ei asianomaisten toimest tarvii....... ![]() ![]() ![]() Tehkää uudet korjauket muoviputkeen jos tarvii korjata. Ei laastariin..... Viimeksi muokannut uteiN_H : 14.05.2020 20:59 |
|
|||
|
|||
![]() Menee aina vaikeemmaks mitä enemmän osakkaita yhtiössä..Lainaus:
Kuvatkin varmaan töllist löytyy.... Jos ei niin. Tohon auttaa rakennusvirastokin arkistoineen. Mietintämyssyy tai foliohattuu päähän.....Kustannuksia laskemaan jne. Valitkaa omasta yhteisöstänne ammattilainen henkilö johtaan ja valvomaan, jos löytyy. Jos ei niin jonkun ammattilais tuttu tai ystävä. Saatte sitä mitä haluuttee ja järkihintaan. Ja mikä parasta kerralla kuntoon..... Silti mulla paljon huonoi kokemuksia valuraudan ja muovejen tai hartsien välistä pinnoista. Ei tarvii ku vuotaa yhest paikast niin norjan romi alkaa rehottaan....Ja sit romahtaa.....Ja joutuu tekeen toiseen kertaan oikeel taval. Eikä tarvita kun 40-70v sitten tehty liitos joka ei oo ihollaan.....liitokses suurempi halkaisija ku putkes mil noi hoonataan puhtaaks. Eli väliin jää paskat ja norjan romit. Ja sen tietää mitä tapahtuu kun ruoste muhii..... Perinteet tai perinteiset tavat kunniaan..... Itse en ostais sukitettuu tai pinnoitettua kiinteistöö tai saati osaketta. Noi on vaan laastaroitui, ei korjattuja. Iho korjaa ittensä alta mut paskarauta ei. Aikapommeja ovat. Ja kello tikittää.... Huussin kääntäsin omast noitten suuntaan..... Joukost löytyy varmaan jokunen paska-autokuskikin.....tai viemärikuvauksii tekevä. Saati rojektei johtaneit..... Näist pinnotetuist tai sukuitetuist tältä ammattikunnalta kaipaisin viel rehelliset kommentit tähän asiaan..... Tietämmättömien eduks, Mä tiedän jo. Viimeksi muokannut uteiN_H : 14.05.2020 15:53 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sukitus muodostaa vanhan putken sisään itsekantavan uuden putken. Eli sukituksen jälkeen se vanha putki saa sieltä ruostua vaikka kokonaan pois, sukka kestää ja jatkaa toimintaansa. Tästä on tekijöillä VTT:n sertifioimat tulokset, eli kyseessä on puhdas fakta. Aikanaan tehty putkien pinnoitus, eli sisäpinnan maalaus on ihan eri asia. Menetelmä on poistumassa käytöstä, koska pinnoite ei ole kestänyt odotetusti. Pinnoitetuissa putkissa on tapahtunut sitä, että pinnoite irtoaa putkesta. Mutta sukitus on siis täysin eri asia, siinä tätä ilmiötä ei tapahdu. Toivottavasti tämä asia meni nyt kaikkien alojen "ammattilaisellekin" jakeluun.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kun norjan romi rehottaa..... ELI ÄKLÄÄ PASKOKO KIITEIT PASKOI....Nois sukitetuis tai epoksihartsipinnotetuis. Saati pudottako 5.st kerroksest viemäriin mitään sinne kuulumatont raskast. Meneet sukat tai pinnottet paskask nousun alamutkast jos noi paikat ei oo uudel paskaraudal. Noi on ne paikat jotka ensin alkaa vuotaan kulmisest johtuen. Tän jokainen koulutettu ymmärtää..... Eikä mitään esson baarin juttui...... Ja tää bisnestä ja rahat pois tekevälle. Sviddu et osaat olla ylevä.....Sorry.... Tää mun mielipide. Viimeksi muokannut uteiN_H : 14.05.2020 16:17 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei sinne putken sisään mitään valleja jätetä, ammattilaiset osaa hoitaa tollaset kohdat kunnolla. Jo tämä kommentti paljastaa tyymyytesi, sorry nyt vaan. Enkä ole koskaan törmännyt tapaukseen, että pystyn alamutka olisi hajonnut. Mistä ihmeestä sää näitä tapauksia leivot ? Ei se sukka siellä putkessa mihinkään kulu, mistä tuonkin olet keksinyt. Kunnallisella puolella isoissa sadevesilinjoissa kuluminen saattaa tulla esille, jos linjoissa kulkee paljon hiekkaa. Olen mikä olen mutta hallitsen tämän asian, faktat ratkaisee. Tee nyt edes kerran mitä olet luvannut, ja poistu takavasemmalle. Tai oikeastaan, jatka vaan vittuilua niin kohta taas banni nappaa kiinni ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Huru-ukot huuteloo.... Ja tuulimyllyt pyörii....Lainaus:
Mua ei haittaa....Sua varmaan enemmän.... Bisnes on bisnes ja mooses on mooses... Mee sä näil.... Mä uskon vaan itseeni ja siihen minkä oon nähny ja kokenu..... En huru-ukkojen tai ukon huuteluun.....saati valkoiseen satukirjaan.... Sorry jos satuin sanoon todet sunkin busineksest. Muista.... Asiat riitelee......Ehkä näkemys erot, taloudellinen vaikutus asiaan...ym. Ei ihmiset. Ja täst olkoon jokainen mieltä mitä tahansa, kunnes tietää.... Viimeksi muokannut uteiN_H : 14.05.2020 16:40 |
|
|||
|
|||
![]()
Muistanko oikein että Heguli laitoit joskus videon missä kovettunutta sukkaa "vähän" kopistellaan että miten se kestää? Sellaisen videon oon jossain kyllä nähnyt ja sen perusteella ennemmin varoisin tiputtamasta mitään sinne Uponaliin...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Sukitettu putkihan on ominaisuuksiltaa parempi, kuin vastaava uusi muoviputki. Ja tämä siis VTT:n testitulosten pohjalta, eli ei ole lipevän myyntitykin heitto ![]()
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 14.05.2020 16:47 |
|
|||
|
|||
![]() Nois useempi kerroksisis yleensä pohjaviemärit....Lainaus:
Ja toikin kopisteltu paikka videol ei varmaan ollu vanhan raudan saumast.... Ja varsinkaan väärin asennetust vuonna miekka ja kivi. Ja Hegulille.... Epoksihartsil noi teidänkin sukat on kiinni vanhois norjan kromisis paskarauta viemäreis..... Ja mitä korkeemmat....Sitä paremmin pitäs olla kiinni..... Mitä useempi haara nousuun tai kerros putkis....Sitä suurempi vaara et vuotaa jostain...... Ja lopputuleman varmaan tiedätkin...... Saumattomas putkes varmaan toimii.... Eikä se teidänkään hoonikaan millä pinta puhdistetaan yletä siihen väärintehtyyn liitokseen..... Mua ei ainakaan vakuuta. Viimeksi muokannut uteiN_H : 14.05.2020 17:07 |
|
||||
|
||||
![]()
Kuules nyt senkin Stadilainen onanoitsia!
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Joo, ollaan kosmisen viisauden äärellä ![]() ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään hiilidioksidi pullo,täysi. 6kg. 200e(Kuvat lisätty) | tonnisata | O/M/V Muut | 0 | 04.01.2013 01:07 |
Patrolin(vm.91 2.8td GR pätkä) ilmaaminen?? TÄYSI MYSTEERI!!!! | Arttuperkule | Tekniikka & Jutustelu | 64 | 30.08.2012 10:24 |
Ostettu täysi sarja nopealla kaupalla nastarenkaat vanteineen hj;n alle, halvat mallia puli. | VonLeka | O/M/V Renkaat ja vanteet | 6 | 22.06.2010 22:08 |
Ostettu 35X12.5X15 MUD TERRAINIT TÄYSI SARJA, VAIN HYVÄKUNTOISET | VonLeka | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 09.04.2010 17:22 |