![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
__________________
T: Harri |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Hyvin pitkälti siitä on kysymys.. rupee kyllä olee sen verran heikot noi leimarenkaat ja yks vuotaa, että jos päästäis noi pikkuhiljaa eläkkeelle.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ikinä en oo odottanut leimaa niin innolla kuin tänä aamuna… nukuin vielä pommiin, heräsin tasan seittemältä kun leima oli varattu 8:00.
Armeija tyylliä muistellen aamutoimet ja menoksi. Kuvassa taustalla pilkistävällä volvolla tallille hakemaan autoa ja kohti konttoria. Just kerkes ajoissa ja tuossa syy miksi sitä leimaa odotettiin niin innolla! Eli yli 40v autot tarvitsee käyttää leimalla tästä lähtien kahden vuoden välein. Ja vielä yksi kuva hienosta rengastuksesta. Jopa kännykkä on näköjään sitä mieltä että hiljaiseksi vetää...! ![]() ![]() Seuraavaks vois ehkä vaihella alle creepyt niillä kiiltävillä beadlockeilla niin näkee miltä nekin näyttää oikeesti. Tallilla sisällä vaan nopeasti sovittanut yhtä.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Samaa itekkin tässä mehustellut, että seuraavan leiman jälkeen saakin Dodgella pitää sen parin vuoden tauon.
Mun ei onneks tarvi leimalle laittaa erikseen noita vanteensuojia. ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Saisin mäkin mennä 35x15 pallukoilla, mut just nyt ei oo semmosia hallussa. Ehkä noille vanteille vois sipasta jotku 35x12,5 altsikat leimakumeiks. (ainakin jos semmoinen koko olisi olemassa!)
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso Viimeksi muokannut veijon-esso : 14.05.2020 13:54 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mut sit jää hienot "leimalle menossa" kuvat saamatta jos siellä on jotku oikean kokoiset renkaat alla
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Nyt se on taas vähän tutumman näköinen.
Pers osasto on tosiaan vähän noussut mitä se oli ennen jousien ja puslien härkkimistä. (vaikkei se vieläkään korkealla ole, eikä pidäkkään olla) Ja ajetttavuus oli ehkä parasta mitä mun aikana tässä on ollut. Etuiskarit on vähän löysät ehkä, mutta silti paremmat kuin ne vanhat. Mutta ei rytise monttuihin ajaessa ollenkaan entiseen malliin. Uusien lukkokehien väri ei oiken näy kuvissa niin hyvin kuin livenä, auringopaisteessa kivasti rosteri kimaltelee välillä. Melkoiset pyhävanteet siis!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |