Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.04.2020, 16:37
Hcet:n Avatar
Hcet Hcet ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.15
Sijainti: Tampere
Viestit: 740
Perusasetus

Se uus määräyshän on yhä pöydällä. Korona vaan taisi sotkea hommat eikä tuota kuulu vielä, mutta viimesimmässä luonnoksessa ei ollut iskutilavuusrajoja. Kannattaisiko se oottaa niin sitten voi pudottaa vaikka kasin pellin alle

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.04.2020, 17:07
dmn dmn ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.08.12
Sijainti: Kaarina
Viestit: 137
Perusasetus

Suzukissahan on myös 2/2.5/2.7l V6:sta joka on varsin kompakti, tosin ei korkeussuunnassa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.04.2020, 19:53
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.330
Perusasetus

Miksi V6? Tuollaiseen autoon kuuluu suora kuutonen (ainakin minun mielestäni).

Sellaisia löytyy herkästi BMW, useampaa eri mallia, ja Mersu. Ja monen moisista JDM Toyotista..?? Sekä ihan suomeenkin tulleista Celica Supra, Crown Super Saloon...

Tuolla aiemmin ehdoteltiin VAG 2.8 V6 30V konetta. Se on lyhyt, mutta pirun leveä, koska kone on 90 asteen V-kulmalla. Alun perin Audin V8:n pätkä. Jos tarviit mittatietoja, niin saat niitä päivän-parin varoitusajalla. Itellä talviautona Passat V6 syncro.

VAG 90 asteen V6 koneita:
2598 cc 12V 150 hv
2771 cc 12V 174 hv
2393 cc 30V 165 hv
2771 cc 30V 193 hv
2671 cc 30V biturbo 230-380hv

Sitten on tietysti 15 asteen VAG VR6:
2792 cc 12V 174 hv
2861 cc 12V 184 hv
2792 cc 24V 204 hv

Edit: 90-luvun lopun BMW M52 moottoreista (2.0-2.8, 150-193 hv) voidaan myöskin ottaa mittoja tarvittaessa. Aina kun poika on autoinen maisemissa.

Viimeksi muokannut sisua45 : 18.04.2020 20:05
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.04.2020, 20:16
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.015
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Miksi V6? Tuollaiseen autoon kuuluu suora kuutonen (ainakin minun mielestäni).

Sellaisia löytyy herkästi BMW, useampaa eri mallia, ja Mersu. Ja monen moisista JDM Toyotista..?? Sekä ihan suomeenkin tulleista Celica Supra, Crown Super Saloon...

Tuolla aiemmin ehdoteltiin VAG 2.8 V6 30V konetta. Se on lyhyt, mutta pirun leveä, koska kone on 90 asteen V-kulmalla. Alun perin Audin V8:n pätkä. Jos tarviit mittatietoja, niin saat niitä päivän-parin varoitusajalla. Itellä talviautona Passat V6 syncro.

VAG 90 asteen V6 koneita:
2598 cc 12V 150 hv
2771 cc 12V 174 hv
2393 cc 30V 165 hv
2771 cc 30V 193 hv
2671 cc 30V biturbo 230-380hv

Sitten on tietysti 15 asteen VAG VR6:
2792 cc 12V 174 hv
2861 cc 12V 184 hv
2792 cc 24V 204 hv

Edit: 90-luvun lopun BMW M52 moottoreista (2.0-2.8, 150-193 hv) voidaan myöskin ottaa mittoja tarvittaessa. Aina kun poika on autoinen maisemissa.

Mul ollu kans tollanen tosin farmari ja iso-isä osti uutena vuotta vanhemman. Laitoi 80-mallin Crownin dieselin ja 5 vaihteisen vaihteiston.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.04.2020, 10:19
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.071
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hcet Näytä viesti
Se uus määräyshän on yhä pöydällä. Korona vaan taisi sotkea hommat eikä tuota kuulu vielä, mutta viimesimmässä luonnoksessa ei ollut iskutilavuusrajoja. Kannattaisiko se oottaa niin sitten voi pudottaa vaikka kasin pellin alle
Kannattais. 👍 Ja tehotkin sais olla tuplat tehokkaimmasta orkkiksesta. Eli en ostais kyl mitään alamittaista mosaa tässä vaiheessa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.04.2020, 10:47
vellihousu:n Avatar
vellihousu vellihousu ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 26.01.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 646
Perusasetus

Ainakin noita mondeon raatoja jossa v6 saa puoli ilmatteex. Sieltähän voi sitte vaikka ottaa kaikki ruiskuhilppeet yms. jos kiinnostaa. selkeitä ohjeita löytyy esim. tuolta:http://locostbuilders.co.uk/forum/47...php?tid=179921
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.04.2020, 10:52
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.523
Perusasetus

V6 koska sillä saa makiat lurinat pakoputkesta?

Mä laittaisin jonku viispyttysen tollaseen, sais ääntä ja kulkua kivasti ja leimallekkin ehkä. Parhaat saundit vajaapyttyisistä ainakin.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.04.2020, 12:57
toyopet:n Avatar
toyopet toyopet ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.03.14
Sijainti: Äijälä, Keski-Suomi
Viestit: 535
Perusasetus

Mitäa jos käyt toukokuun puolivälin jälkeen leimalla ja sovitat sitten sen runnerin vz:n sinne.
Pari vuotta seurailet tilannetta ja jos muuttuu säädökset niin leimaat sen.
Tai katsot saako tuota 3.0:aa väitettyä pienemmäksi vz-sarjan koneeksi...

Toyotan 5M tietysti suorana kuutosena menee vielä nykyisiin rajoihin, tosin ei sekään sinne suoraan istu, vaikka M-kone on ollut vaihtoehtona.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 27.04.2020, 19:02
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyopet Näytä viesti
Mitäa jos käyt toukokuun puolivälin jälkeen leimalla ja sovitat sitten sen runnerin vz:n sinne.
Pari vuotta seurailet tilannetta ja jos muuttuu säädökset niin leimaat sen.
Tai katsot saako tuota 3.0:aa väitettyä pienemmäksi vz-sarjan koneeksi...

Toyotan 5M tietysti suorana kuutosena menee vielä nykyisiin rajoihin, tosin ei sekään sinne suoraan istu, vaikka M-kone on ollut vaihtoehtona.
Noi vz sarjan muut pikkukoneet on kaikki leveekantisia, joten feikkaaminen ei onnistu, tutkittu on
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 27.04.2020, 22:19
ajelija:n Avatar
ajelija ajelija ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 21.04.10
Sijainti: Kuopio
Viestit: 1.242
Perusasetus

Hmm


Mites 2.0 V6 Nissan Maximasta?
__________________
-82 Vihreä camo patrol
-82 Hopea 2+3 projekti patrol
-82 Varaosa tekniikanluovuttaja patrol
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä moottori SunFire Red Chit-Chat 1 27.08.2018 10:32
Ostettu Nissan patrol Y60. Maks hintaa 2500 euroa. Po18 O/M/V Ajoneuvot 15 15.08.2016 19:23
Mikä moottori? hanes Tekniikka & Jutustelu 13 08.09.2012 10:35
KIng Cab mikä moottori? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 21.10.2009 21:42
Mikä moottori lantikkaan? uretaani Tekniikka & Jutustelu 27 07.04.2005 22:50


Sivu luotu: 01:54 (GMT +2).