Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.04.2020, 09:28
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kenni_ Näytä viesti
Joo noi motonetin hiilet on nyt paikallaan ja toimii aina yhden päivän jonka jälkeen hyytyy ja pysähtyy kunnes taas purkaa moottorin irti. Mielestäni hiilet pääsee kyllä ihan hyvin liikkumaan, mutta en oikein muutakaan syytä keksi miks noin tekee. Kyseessä on siis catin telakone, siihen maksaa kaikki ihan v*itusti. 😒 Paitti suodattimet.
Kuinka kulunut se kollektori on? Ettei oo niinku mulla, kulunu puhki asti muutaman sektorin kohdalta ja sitten kun sattui pysähtymään hiili noiden kohdalle niin ei lähtenyt pyörimään ellei antanut kädellä vauhtia. Oli sillai julkeasti kulunut toisesta reunasta että nopeasti Flukella stekatessa jokainen sektorin näytti kontaktia... alla oleva eriste oli sopivasti lähes samanvärinen kuin kollektorin liukupinta niin heti ei tajunnut.

__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.04.2020, 17:16
kenni_ kenni_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.06.04
Sijainti: Suur-kangasalan kaupunki >=(
Viestit: 481
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
Kuinka kulunut se kollektori on? Ettei oo niinku mulla, kulunu puhki asti muutaman sektorin kohdalta ja sitten kun sattui pysähtymään hiili noiden kohdalle niin ei lähtenyt pyörimään ellei antanut kädellä vauhtia. Oli sillai julkeasti kulunut toisesta reunasta että nopeasti Flukella stekatessa jokainen sektorin näytti kontaktia... alla oleva eriste oli sopivasti lähes samanvärinen kuin kollektorin liukupinta niin heti ei tajunnut.
Näyttää kyllä ihan hyvältä. Ja toimii moitteettomasti tosiaan yhden päivän verran. Jossain foorumilla myös sanottiin että pitäis kollektori putsata hyvin ennen uusien hiilien vaihtoa, mutta toisaalta oon taas kuullu että se musta muhu on hiiltä joka toimii myös liukasteena jota ei välttämättä kannata poistaa. Tässä vehkeessä on sellanen tyhmä potikka säätö. Taitaa olla jonkin sortin pwm säädin. Enkä oikein jaksa uskoo että siinäkään olis vikaa kun vika ilmenee aina tyyliin seuraavana aamuna. Ei kyllä kovin montaa kertaa enään jaksais puhallinta purkaa irti. :/
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.04.2020, 10:49
lauri a. lauri a. ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.01.14
Sijainti: Sastamala, Finland
Viestit: 78
Perusasetus

Ainakin vm.90 W463 G-sarjan Mersuun Saksasta Mersun alkuperäinen lämppärinmoottori siipineen 923e, Suomessa KL-varaosat tarjosi vastaavaa hintaan 1200e. Tarvikkeita tai irtonaista moottoria ilman siipiä ei enää saa mistään kun valmistus on lopetettu ja varastot ainakin tukkureilla myyty tyhjäksi. Itse ajattelin laittaa ilmastoidun W124 Mersun moottorin tilalle Geen siivillä, kun nuo moottorit näytti päällepäin identtisiltä, varaosanumerossa muutaman numeron ero ja 124 moottoreita saa satasella (Bosch).
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.04.2020, 11:14
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.069
Perusasetus

Pitää varmaan alkaa myymään noita yli 900 euron puhaltimen moottoreita... Ja mun myymiä osia haukutaan kalliiksi. Onhan ne niitä, mutta ei sille mitään voi, tehtaat ja tukkurit ja verot sen hinnan tekee, mutta silti, yli 900 euroa puhaltimen moottorista...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.04.2020, 17:38
kenni_ kenni_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.06.04
Sijainti: Suur-kangasalan kaupunki >=(
Viestit: 481
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Pitää varmaan alkaa myymään noita yli 900 euron puhaltimen moottoreita... Ja mun myymiä osia haukutaan kalliiksi. Onhan ne niitä, mutta ei sille mitään voi, tehtaat ja tukkurit ja verot sen hinnan tekee, mutta silti, yli 900 euroa puhaltimen moottorista...
Joo, joku tolkku pitäis saada näihin varaosahinnotteluihin.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan 2h moottoriin turbo lepa77 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 06.06.2016 12:09
Ostetaan Syöttöpumppu l2l moottoriin. japsipikkis O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 01.05.2016 10:37
Ostetaan B moottoriin.. VituiksMÄN O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 30.07.2013 18:50
Ostetaan Imusarja HDJ-80 1HD-T moottoriin hunter hdj O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 01.06.2010 14:35
Ostetaan 3 B moottoriin kulutusosia BJ45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.11.2008 20:08


Sivu luotu: 13:58 (GMT +2).