Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 16.03.2020, 20:41
uteiN_H uteiN_H ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 03.09.17
Sijainti: Oahu, Honolulu. USA
Perusasetus

Hienoo et yhteisöstä löytyy.....

Lain kuuliaisia yli-ihmisiä...... .
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Captain- Näytä viesti
Tuommoisilta Urpoilta ketkä ei noudata sääntöjä joutas kyllä ottaa kortti pois kokonaan.
Se rikkeen ajankohta vaikuttaa siihen sakkoon, ei se milloin se menee rosikseen.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Asiaa.
Jokaisella saa olla mielipiteensä. Mut mä jätän ne omaan arvoonsa taka-alalle...
Sviddu mä mitään rekka-spedejä kuuntele jotka lain rikkomest tulee mulle jotain sanoon. Lukekaan tulevan liikenne lain vika pykälä. Ja tehkää se tarkasti.
Kiistotilanteessa asia arvioidan uudestaan kärjäoikeuden mukaan ja tekopäivä on se mikä on ja tuomiopäivä muttuu samaks kun istuntopäivä.......Näin se mun mielestä menee.....Laki on kaikille sama, jopa siirtymäaikana......

Ja kattelkaa te rekka-spedet pikkasen isompien laitteiden kans ku meettä raudat vastakkain.....Varsinkin ylinopeuksil......laittomil nopeusrajoittimil.
Silti noi raskaammatkin sais mun mielest mennä sen 100km/h niin liikenne olis paljon sujuvampaa ja riskittömämpää ilman ohituksia. Ja se säästäis viel tätä pallookin.....
Tasainen liikenne = Pienemmät päästöt.

Viimeksi muokannut uteiN_H : 16.03.2020 20:52
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 13:59 (GMT +2).