Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.03.2020, 21:04
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sumsar Näytä viesti
Saatiin Troopperin jarrusatulat mallattavaksi.
Muuten sopisi oikein mainiosti mutta jarruletku (banjo) lähtee väärään suuntaan. Ei mahdu vanteen sisään. Metsästys jatkuu...
En nyt oikein hahmota kuvasta miten jarruletkun kiinnitys tapahtuu, mutta jos tuohon voi kiinnittää banjopultilla letkun, niin banjopäitähän on niin paljon erilaisia että loppuu mielikuvitus erilaisiin toteutuksiin ennenkuin erilaiset banjoliittimet

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.03.2020, 21:19
Catrik:n Avatar
Catrik Catrik ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.13
Sijainti: Oulu
Viestit: 817
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
En nyt oikein hahmota kuvasta miten jarruletkun kiinnitys tapahtuu, mutta jos tuohon voi kiinnittää banjopultilla letkun, niin banjopäitähän on niin paljon erilaisia että loppuu mielikuvitus erilaisiin toteutuksiin ennenkuin erilaiset banjoliittimet
Ei sitä banjoa auta toteutella koko maailman mielikuvitysta hyväksikäyttäen kun banjon pultti ottaa vanteeseen kiinni, ja saishan siellä vähän kiviä vartenkin olla varaa Tuon näkönen tulee googlella vastaan https://cdn.autoteilexxl.de/thumb?m=...i&ccf=94077771
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.03.2020, 21:28
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Catrik Näytä viesti
Ei sitä banjoa auta toteutella koko maailman mielikuvitysta hyväksikäyttäen kun banjon pultti ottaa vanteeseen kiinni, ja saishan siellä vähän kiviä vartenkin olla varaa Tuon näkönen tulee googlella vastaan https://cdn.autoteilexxl.de/thumb?m=...i&ccf=94077771
No kuten jo totesin, en oikein hahmottanut mihin jarruletku tulee kiinni. Tuossa satulassa näköjään täysin idioottimaiseen paikkaan
Suosittelisin sellaista satulaa missä letku kiinnittyy satulan sisäkylkeen eikä ulkokehälle, helpottaa kummasti..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.03.2020, 06:17
Sumsar Sumsar ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.16
Sijainti: Kempele, Suomi
Viestit: 725
Perusasetus

Vanteen ja banjon kiinnityspinnan väliin jää noin 5mm rako. Tähän väliin pitäisi mahtua banjo, pultin kanta ja ne pienet kivet. Tämäkään ei olisi ongelma, jos vanteet olisi normaalilla -44 ET:llä. Boksien takia vanteen ET on +30 ja jarrusatula menee syvälle vanteen sisään.

Viimeksi muokannut Sumsar : 09.03.2020 06:20
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.03.2020, 09:04
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.823
Perusasetus

Mä joskus tilan ahtauden takia porasin ilmaus nipan reijän isommaksi ja laitoin panjopultilla letkut siihen kiinni ja alkuperäiseen lähtöö pultin kupari prikalla, ilmailu vaati pikku kikkailua mut pitkällä jarruletkulla kun oli niin satula irti ja palikka väliin ni sai helposti ilmattua mut vaati tosiaa sen satulan irroittamisen.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.03.2020, 09:31
Sumsar Sumsar ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.16
Sijainti: Kempele, Suomi
Viestit: 725
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 Näytä viesti
Mä joskus tilan ahtauden takia porasin ilmaus nipan reijän isommaksi ja laitoin panjopultilla letkut siihen kiinni ja alkuperäiseen lähtöö pultin kupari prikalla, ilmailu vaati pikku kikkailua mut pitkällä jarruletkulla kun oli niin satula irti ja palikka väliin ni sai helposti ilmattua mut vaati tosiaa sen satulan irroittamisen.
Ei huono ajatus. Irrallaan ilmaaminen onkin jos tuttu juttu, kun nykyiset takajarrujen satulat on 'ylösalaisin', ilmausruuvi sojottaa alaspäin. Pitääpäs kaivaa satulat uudelleen sovitukseen.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.03.2020, 11:53
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Miksi tehdä asiat helposti fiksulla satulalla missä banjo tulee järkevään paikkaan, kun voi turata tuollaisen paskan kanssa ihme virityksiä?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 15:28 (GMT +2).