Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 06.01.2020, 02:06
J_Pe J_Pe ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 19.05.19
Sijainti: N/A
Viestit: 7
Perusasetus

Nyt vastaillaan ihan ulkomuistista, joten pienellä varauksella Pohdin itsekin tuota korotusta joku vuosi sitten, mutta tuolla pääsikin kulkemaan omat reissut melko hyvin, niin se sitten jäi. Kokeilin ettiä vanhoja rekisteriotteita, mutta vielä en löytänyt sitä, jossa pitäisi olla M1G. Vilkaisen päivänvalolla uudelleen. Traficomistakaan ei näkynyt vanhaa luokkaa. Samanlainen Mk 2 RD kuitenkin kyseessä.

Näissähän on takana visko, joka ilmeisesti täyttää nuo a- ja b-kohdan kriteerit siinä määrin, että se on riittävä. HR-V:ssä on vastaava systeemi ja siitä tarkistin, että M1G merkintä löytyy. Eli molemmat akselit vetävät, mutta visko ja tietokone päättää, milloin takanen kytketään päälle ja pois. D-kohdan kriteerit lienee täyttynyt jo tehtaalta lähtiessä.
Vastaa lainaten
 

Luokat
cr-v ajoneuvoluokka m1g


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Akselivälin muuttaminen HeikkiH Tekniikka & Jutustelu 10 09.08.2011 23:01
Myyty Honda FourTrax 300 4x4, Asiallinen ja toimintavarma neliveto Honda, VAIHTO / TARJOUS Kimpsu O/M/V Ajoneuvot 7 23.09.2010 17:01
Akselivälin muuttaminen Arska Tekniikka & Jutustelu 1 07.05.2007 23:26
Ozi wpt tiedoston muuttaminen slipoveri Tekniikka & Jutustelu 15 07.02.2006 18:34
rengaskoon muuttaminen kirurgi Tekniikka & Jutustelu 2 16.12.2005 13:49


Sivu luotu: 19:04 (GMT +2).