![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Omassa on v6 pajeron levyt ja satulat en muista mistä...
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Toisessa HJn jäähdytetty jarrulevy ja T5 satula. Toisessa LJn jäähdyttämätön levy ja T4 satula. Riippuu siitä paljonko pitää olla akselimassat. Vetoakselin laippa pitää koneistaa pienemmäksi, jotta menee jarrulevyn sisään.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Itellä myös HJ.n jäähdytetyt levyt ja T5 transportterin satulat. Eipä se navan työstäminen kummoinen homma ole, siinä ohessa se menee kun satuloille adaptereita väsää yms..
__________________
Harbor Cruisers |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Lähinnä näkisin sen sorvaamisen pois jättämisen apuna kun jotain hajoaa metsässä. Varaosaksi kelpaisi keppi kuin keppi eikä tarvitsisi alkaa sorvaamaan metsässä. Huoltohelppoushan on offroadi autossa A ja O
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
No sattuuko kenelläkään olemaan satulan kiinnike rauta aihioita valmiiksi laseri tai vesi leikattuja mitkä tulis tikun pinnapulttien alle kiinni
__________________
Salon Seudun Offroad Ry |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Jos joku näitä väsäilee, niin täälläkin kiinnostusta.
__________________
Toyota Hilux LN65 -87 VW passat 3C -09 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Laippojen sarjavalmistus ei liene järkevää, koska mittoihin vaikuttaa käytetty jarrulevy ja myös satulan sijoittelu voi muuttua. Esim iskunvaimentajien paikka vaikuttaa...
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Juuri tuota helppohuoltoisuutta ja sitä että minimoi jutut jotka pysäyttää matkan teon pidän itekin mielessä kun näitä värkkejä väsäilee.
__________________
Harbor Cruisers |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itsellä on tallilla varoilta valmiit paketit niin siinä mielessä sama olisi vaikka olisi valmiit sorvatut nyt perästä aateltuna. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Niin paras kun pitää varalla vetarit joissa ei ole jarrukilpiä ja laakerit on paikoilla ja laipat sorvattuna. Tai sit työstämättömät vetarit, laakerisarja ja akkuralläkkä mukana niin on äkkiä sopivan pieni laippa.
Toinen puoli tuli itekin paikoilla laikattua eikä paljoa häpeä toisselle puolelle joka on sorvattu pienemmäksi. Perä ylös pykälä päälle ja laikkaamaan ni hyvä tulee.
__________________
Harbor Cruisers |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Levyjarrut Toyota 8" taka-akselille/satulan "adapterit" (kiinnikkeet). | Ipu33 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.08.2016 10:19 |
Ostetaan BJ-40 leveydellä FF taka-akseli, voidaan vaihtaa HJ-61 FF taka-akseliin | mikjus | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.05.2015 09:54 |
HJ taka-akseliin levyjarrut | RJCOBRA | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.01.2014 18:51 |
Myyty Toyota 8" akseliin etu/takaperän lukot | Gegguli86 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 13.11.2011 09:00 |
patrollin jarrusatulat toyota taka-akseliin | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.04.2005 08:49 |