Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 22.10.2019, 17:44
Hcet:n Avatar
Hcet Hcet ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.15
Sijainti: Tampere
Viestit: 744
Perusasetus

Lemförderin osaa itse olen laittanut kun tehnyt kesto mielessä. Toista kertaa en ole koskaan joutunut vaihtamaan, mutta kohtuu tiheään itsellä autot vaihtuvat.

Tuo "koiranluu" subarussa on varmaan sellainen pallonivel-pallonivel tyyppinen. Se on rakenteeltaan sellainen että ei tule kestämään, ja tosi herkästi alkaa kolistamaan. Pienikin klappi kuuluu sisälle ärsyttävänä kolinana.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Vitaran "ylimääräiset"osat kellukka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 09.03.2014 19:48
Myydään Jeep kallistuksenvakaajan "koiranluut" mattipek O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 27.01.2014 22:26
Ostettu 35",36" tai 37" renkaat 15" reiällä ja 10", vähintään -44 et japsijako vanteet Dectane O/M/V Renkaat ja vanteet 1 19.01.2013 15:02
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? lacrits68 Tekniikka & Jutustelu 5 17.04.2011 17:00
"Osat eivät olleetkaan mitä piti" -Captain- Tekniikka & Jutustelu 65 16.09.2009 07:02


Sivu luotu: 04:01 (GMT +2).