Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 05.10.2019, 08:24
HJ60_Jussi HJ60_Jussi ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.01.06
Sijainti: Haukipudas
Viestit: 847
Perusasetus

Hirmuinen lista asioista tuli pateniemen suunnasta mutta todetaan nyt näin että tämä on 12 ht eikä sekoitelma 2h koneen osia. Ei näissä ole edicci juttuja, ne on 2h:ssa.

Savu on sysimustaa kitkerää ja ääni on koriseva. Lämpötila ei vaikuta käytökseen sen jälkeen kun automatiikka pudottaa kierrokset alas. Eli siinä mielessä herkkyys tuolle käytökselle vähän muuttuu.

Ei tämä syö öljyä. Ei tartte lisätä ja poistamisen yhteydessä miltei sama määrä tulee ulos kuin laittaessa. En kyllä hoksaa että miksi tämä ryntäisi kun ei saa ylimääräistä soppaa mistään.

Autossa on toimivat jarrut ja kytkin on exedy vahvin. Kyllä se pienet ongelmat sammuttaa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Discovery topic Heguli Chit-Chat 266 21.08.2025 08:39
Huutonet Topic psychobilly Linkit 15 03.03.2016 22:38
Syntymäpäiväonnittelu -topic Skorpioni Chit-Chat 116 02.03.2014 18:32
Flippikeula topic Repro Tekniikka & Jutustelu 14 03.12.2007 21:37


Sivu luotu: 17:17 (GMT +2).