![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Jarrukilvessä on kaksi muovista tulppaa, ne kun käytät pois niin sitä molikkaa voi säätää talttameisselillä. Voin myöhemmin laittaa kuvan korjauskirjasta jossa sen toiminta selitetään. Rengas sitten ylös säätäessä, sitä pyörittämällä huomaat koska menee liian tiukalle.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Säädöt on hallussa. Kengät on iholla, käsijarru pelaa. Tuli nekin säätimet hommattua uudet. Tuntuu ettei painetta tule.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Siellä linjassahan on vielä yksi venttiili, joka ei päästä kaikkea painetta pois takajarruilta. Olisko se tukossa tai rikki? Tai väärinpäin jos on linja uusittu? Sijaitsee muistaakseni vaihdelaatikon kohdilla.
En oikein jaksa uskoa pääsylinteriin jos kerran etupää toimii normaalisti, vaikka eihän sekään mahdotonta ole. Laita kaveri polkemaan jarrua ja löysää linjasta nippoja yksi kerrallaan. Sillähän sen näkee mihin asti on painetta. Onhan sieltä saatu kaikki ilma pois? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Liikkuuko se takapään kuorman säädin kun poljet jarrua ? Ettei ole nalkissa / väärässä asennossa esim korotuksen, taipuman tms. takia
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ei kait se jarrua painaessa mihinkään liiku? 😳
Se kuormaventtiili on tosiaan uusi, ja vivusto herkistelty. https://www.benzworld.org/forums/att...eregulator.pdf |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ja tässä värkissähän on abs joka kaikinpuolin tuntuu toimivan
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
ABS ei pitäisi tuohon vaikuttaa. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
No kyllähän se siellä nytkyi. Tankoa säätelin eikä lopputulema muuttunut miksikään. Hyvin on pieni jarruvoima.
Päästelin pääsylkyn irti. Ei ole verrokkia niin en tiedä mutta kun sitä sylkkyä paineli niin jämäjarrunesteet ei lentänyt kuin etupiirin nipasta, ihan pohjaan kun tunki niin hyvin vaatimattomasti tuli tavaraa pihalle. Tiivisteet silmämääräisesti oli kunnossa. Takapään ilmailu kyllä onnistui, tavara tulee läpi ja imin vielä alipainevaihtimella desin/puoli. Ei vaikutusta. Poljintuntuma on mersuksi hyvä. Se kuskin alla oleva ”paineensäilytyspötkö” on ollu koskemattomana. Jos jollain on tiedossa sopiva varmasti ehjä ”early w463” pääsylinteri niin voisin lunastaa. Nettivaraosassa on yksi ilmeisesti uudempaan. Tässä on m10x1 jengalla lähdöt, uudemmissa 12x1. Viimeksi muokannut jmtillo : 11.08.2019 15:14 Perustelu: Lisätty |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Muistanko nyt aivan väärin, että kyllä liikkeen näkee / tuntee kun sitä hiveltää toisen painaessa jarrua. Ja se jousivastus muuttuu alustan asennon mukaan Tuleeko takajarruille kuitenkin paine ilmatessa ihan ok ?
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 11.08.2019 14:50 |
![]() |
Luokat |
mercedes, mersu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Räjäytyskuvia mersusta | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2015 07:30 |
Huomio!!! Kaikki metsästystä/ammuntaa harrastavat offroad miehet ja naiset!!!! | TOPPAHOUSU | Chit-Chat | 87 | 26.11.2008 14:00 |
Mersusta loppuu joustot! | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 20:41 |
Mersusta huoltoauto | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2006 17:24 |
Mersusta | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.11.2005 18:07 |