![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Niin, ja rungossa voi tosiaan olla runkonumero, jolla ei ole mitään tekemistä valmistenumeron kanssa. Jostain syystä on vaan vääntynyt kansan suussa nuo numeroiden nimitykset ristiin... Harrikoissakin puhutaan paljon runkonumeroista, vaikka se valmistenumero on vanhemmissa meistetty vain moottorin toiseen lohkonpuolikkaaseen, ja uudemmissa sen lohkon meistauksen lisäksi on tarra runkoon liimattuna, joka taas toisille on elämää tärkeämpi tarra...
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Rungollisessa valmistenumero tulee olla runkoon meistetty. Autoissa käyttöönotosta 1.1.1993 eteenpäin oltava myös valmistajankilpi (pyörissä 14.6.1999) eli tuo em. "tarra". |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itäpyörissä oli samaa käytäntöä, eikä välttämättä ollut mitään runkoon meistettyä, ja moottorinnumero ei ollut aivan samaa muotoa valmistusnumeron kanssa. Niitatussa kyltissä oli sitten molemmat numerot, ja osaan noita maahantuodessa laitettiin valmistenumeroksi moottorinnumero. Selkeää..? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei niin, mutta jos se tarra on. Vanhoissa jenkkipyörissä voi olla vielä jänskiä kompia, ne kun voi olla moottorin numerolla titlessä (VIN) vaikka runkonumero/eurooppalainen valmistenumero on jotain muuta.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
korinvaihto? | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 08.04.2011 15:28 | |
korinvaihto | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 2 | 06.05.2009 12:25 |
korinvaihto | pee | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 10.10.2008 17:53 |
Korinvaihto ja trial. | RST | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.01.2006 22:33 |
Korinvaihto | anttir | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 02.10.2004 15:15 |