![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Joku jossainpäin internettiä, ehkä tällä palstalla, totesi hyvän huomion paperitiivisteen ja liiman sotkemisesta. Kun käyttää niitä yhdessä, syntyy neljä tiivistettävää pintaa. Jos vain yhtä tiivisteainetta, niin pintoja on kaksi. Miksei sama pätisi korkkiinki. Eli jos haluaa käyttää liimaa, niin käyttää sitä ja jättää paperin/korkin pois tai toisinpäin. Jos ei välttämättä paksuuden tms. takia tarvi sitä korkkia, niin ei siitä ole mitään iloa kahden liimapinnan välissä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
omaani laitoin tamgearssin sarjasta tulleet tiivisteet nostajille ja ö-pohjaan, laitoin ohuen vaseliinin tivareihin ristiin kiristys ja momenttiin uullattuus vuoti kaikki.
kaikki osat kävi pesukoneessa myös ennen asennusta. romut irti ja tivarit nevadaan,wurtin punasella kiinni ja nyt pitää ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Taitaa liimoja ja kumiläpäköitä olla yhtä montaa laatua kun asentajiakin, tuota olen itse hyvällä menestyksellä laittanut https://m.motonet.fi/fi/tuote/602353...silikoni-80-ml öljypohjiin, pakosarjan, pakoputken, perien väliin ja kertakaan ei ole viellä vuotanut kuhan on kattonu pinnat suoriksi ja puhtaiksi. Toki saahan sinne laittaa mitä haluaa
![]()
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |