Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.07.2019, 23:25
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.073
Perusasetus

Suunnitelma valmis. Liotan tiivisteet kuumassa vedessä ja vetäsen hyllystä löytyvää Locktiten 574:sta väliin ohuen kerroksen.

Ei se ees ollu toi öljypohja vuotanu, nätti kuiva tiiviste oli välissä. Se nostajien kuikuiluluukku se on ku on rötvänny paikat.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.07.2019, 13:46
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Suunnitelma valmis. Liotan tiivisteet kuumassa vedessä ja vetäsen hyllystä löytyvää Locktiten 574:sta väliin ohuen kerroksen.

Ei se ees ollu toi öljypohja vuotanu, nätti kuiva tiiviste oli välissä. Se nostajien kuikuiluluukku se on ku on rötvänny paikat.
Tuo "porkkanaliima" on hyvää tavaraa, kun on rauta rautaa vasten. Ohut paperitiivistekin menee. Mutta kuinkahan korkkitiiviste siinä toimii, en ole sitä kokeillut, enkä oikein etukäteen vakuuttunutkaan.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.07.2019, 19:48
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.080
Perusasetus

Joku jossainpäin internettiä, ehkä tällä palstalla, totesi hyvän huomion paperitiivisteen ja liiman sotkemisesta. Kun käyttää niitä yhdessä, syntyy neljä tiivistettävää pintaa. Jos vain yhtä tiivisteainetta, niin pintoja on kaksi. Miksei sama pätisi korkkiinki. Eli jos haluaa käyttää liimaa, niin käyttää sitä ja jättää paperin/korkin pois tai toisinpäin.
Jos ei välttämättä paksuuden tms. takia tarvi sitä korkkia, niin ei siitä ole mitään iloa kahden liimapinnan välissä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.07.2019, 20:41
isuzubj:n Avatar
isuzubj isuzubj ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 23.01.07
Sijainti: Hämeenlinna Finland.
Viestit: 673
Perusasetus

omaani laitoin tamgearssin sarjasta tulleet tiivisteet nostajille ja ö-pohjaan, laitoin ohuen vaseliinin tivareihin ristiin kiristys ja momenttiin uullattuus vuoti kaikki.

kaikki osat kävi pesukoneessa myös ennen asennusta.

romut irti ja tivarit nevadaan,wurtin punasella kiinni ja nyt pitää
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.07.2019, 04:35
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Taitaa liimoja ja kumiläpäköitä olla yhtä montaa laatua kun asentajiakin, tuota olen itse hyvällä menestyksellä laittanut https://m.motonet.fi/fi/tuote/602353...silikoni-80-ml öljypohjiin, pakosarjan, pakoputken, perien väliin ja kertakaan ei ole viellä vuotanut kuhan on kattonu pinnat suoriksi ja puhtaiksi. Toki saahan sinne laittaa mitä haluaa
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.07.2019, 18:52
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.073
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Suunnitelma valmis. Liotan tiivisteet kuumassa vedessä ja vetäsen hyllystä löytyvää Locktiten 574:sta väliin ohuen kerroksen.

Ei se ees ollu toi öljypohja vuotanu, nätti kuiva tiiviste oli välissä. Se nostajien kuikuiluluukku se on ku on rötvänny paikat.
Vaihtuikin Locktite MR 5922 -versioon. Mustaa tahnaa. Liotin tiivistettä teenkeittimestä kaadetusta liki kiehuvassa vedessä muutaman minuutin ja hieroin tota sit siihen molemmin puolin. Sit hetken päästä vajaaseen rannetiukkuuteen kiinni. Kuuma vesi tais vähän turvottaa korkkia.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 00:36 (GMT +2).