![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Taisi olla sankari itse juhannustunnelmissa, kun tämän ketjun tein. Vaihdettu ei ole jakis vaan virranjakaja
![]() Bensapuolellehan tämä nyt kai menee: 1)Käy kahdella pytyllä, vaihdoin tulpat, jakajan kannen ja pyörijän. 2) Käy kaikilla tyhjäkäynnillä, sakkaa kun kierrokset 2000. 3) Vaihdoin polttoainesuodattimen, ottaa nyt kierroksia hetkellisesti, ei vääntöä ja sitten sakkaa. Tankin luukku mistä pääsee pumppuun käsiksi on ruosteen tuhoama, eli seuraavaksi paineilmaa polttoaineletkuun ennen suodatinta. Jollei tämäkään auta, niin lieneekö sitten pa-pumppu antautunut?
__________________
Ai miten niin tästä muka ei pääse menemään...? Viimeksi muokannut Nokikeppi : 03.07.2019 18:18 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajero 2.5TD ( Vähän ehkä erinnäköinen pajero) | jukkaj79 | Maasturiprojektit | 2 | 13.12.2016 17:37 |
Pajero vs. Pajero Sport | amaz | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 30.07.2013 06:23 |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 |