Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 03.07.2019, 18:13
Nokikeppi Nokikeppi ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 08.02.19
Sijainti: Juankoski
Viestit: 14
Perusasetus

Taisi olla sankari itse juhannustunnelmissa, kun tämän ketjun tein. Vaihdettu ei ole jakis vaan virranjakaja
Bensapuolellehan tämä nyt kai menee:

1)Käy kahdella pytyllä, vaihdoin tulpat, jakajan kannen ja pyörijän.
2) Käy kaikilla tyhjäkäynnillä, sakkaa kun kierrokset 2000.
3) Vaihdoin polttoainesuodattimen, ottaa nyt kierroksia hetkellisesti, ei vääntöä ja sitten sakkaa.

Tankin luukku mistä pääsee pumppuun käsiksi on ruosteen tuhoama, eli seuraavaksi paineilmaa polttoaineletkuun ennen suodatinta.
Jollei tämäkään auta, niin lieneekö sitten pa-pumppu antautunut?
__________________
Ai miten niin tästä muka ei pääse menemään...?

Viimeksi muokannut Nokikeppi : 03.07.2019 18:18
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajero 2.5TD ( Vähän ehkä erinnäköinen pajero) jukkaj79 Maasturiprojektit 2 13.12.2016 17:37
Pajero vs. Pajero Sport amaz Tekniikka & Jutustelu 27 30.07.2013 06:23
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32


Sivu luotu: 12:24 (GMT +2).