![]()  | 
	    | 
		
			
  | 
	|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 
	 | 
| 
		 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 Jos jumii silmälaakerista, niin rakoa saa jokapuolelle saman verran, samoin jos joku ihme vetävä painelaakeripatentti.... (en ole eläissään törmännyt moiseen autoissa, jossain itäplokin maanviljelys-/militari- kaksoiskytkentä vaihteistossa taisi olla... ja joku landrover tuotekehitys-, olikohan teekkareilla?) -> katsele netistä kuva pulttijaosta, ja että kaikki pultit on irti. (mitsubishi Galant 2,3 td, vm. -81/-82 on periaatteessa samaa sarjaa, toki turbiini kampiakselin ja paineasetelman välissä, ja ne yläpultit on tosi ikävässä paikassa, ja toiseksi ylimmäistä toinen jäi jonnekkin piiloon? joskus -89/-90 luvulla itse samaa ihmettelin, kun ensimmäistä kertaa laatikkoa otin pois.... Seuraavat kerrat meni paljon nopeammiin.... ) 
  | 
| 
		 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 Lainaus: 
	
 Hyvä systeemi, jos tietää ennen kopan ruuvien avaamista ja tietää miten painelaakerin lukkorengas aukeaa. Jos ei, niin saa vaan tuhoa aikaseksi. ![]() Been there..  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.  | 
| 
		 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
		
	
		
		
			
			Loovan vaihto
			
			Itselle pajeroon tein 50mm koron korotuksen ihantuon huollon kannalta  
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	ainakin 2.8:ssa yks loovan putti niin pahassa paikassa ettei meinaa millään saada auki  | 
| 
		 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 Lainaus: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.  | 
| 
		 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Yks kikka on kanssa piiitkällä jatkolla ja iskumallin nivelellä (semmonen mikä ei käänny 90 asteen kulmaan) auton alta, mutta tarvii melkein kaverin sihtaamiseen..
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	 | 
![]()  | 
	
	
| Luokat | 
| pajero, vaihteisto, vaihto | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
		
  | 
			 
			Samanlaisia viestiketjuja
		 | 
	||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Pajeron AC kompressorin vaihto | HiluxMan | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.07.2018 18:22 | 
| Pajeron vauhtipyöän vaihto? | Mikedeus21 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 25.03.2014 12:25 | 
| Pajeron kickdown vaijerin vaihto | jakke350 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.02.2014 21:31 | 
| Pajeron automaatti öljyjen vaihto | jonbe | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 09.08.2012 11:56 | 
| Pajeron laatikon vaihto | lami_ | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 12.07.2007 22:10 |