![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Oisko jääny silmälaakeriin kiinni laatikon akseli.
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Onhan se painelaakeri nyt varmaan irroitettu asetelmasta?
Vetävä laakeri ja lukkorenkaalla kiinni!
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lisäks mitsuissa on tosi veemäisessä paikassa muutama laatikon pultti tosi jemmassa tulipellin välissä.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
kuukausi sitten irrotin lodjun ja kun kyseessä oli raato niin irroitin kopan irti nopsaan ja säälimättä, sen jälkeen vaihteiston irroitukseen meni noin vajaa tunti.
__________________
![]() Missä kohdin puuhastelu muuttuu hulluudeksi?
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Jos jumii silmälaakerista, niin rakoa saa jokapuolelle saman verran, samoin jos joku ihme vetävä painelaakeripatentti.... (en ole eläissään törmännyt moiseen autoissa, jossain itäplokin maanviljelys-/militari- kaksoiskytkentä vaihteistossa taisi olla... ja joku landrover tuotekehitys-, olikohan teekkareilla?)
-> katsele netistä kuva pulttijaosta, ja että kaikki pultit on irti. (mitsubishi Galant 2,3 td, vm. -81/-82 on periaatteessa samaa sarjaa, toki turbiini kampiakselin ja paineasetelman välissä, ja ne yläpultit on tosi ikävässä paikassa, ja toiseksi ylimmäistä toinen jäi jonnekkin piiloon? joskus -89/-90 luvulla itse samaa ihmettelin, kun ensimmäistä kertaa laatikkoa otin pois.... Seuraavat kerrat meni paljon nopeammiin.... ) |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Hyvä systeemi, jos tietää ennen kopan ruuvien avaamista ja tietää miten painelaakerin lukkorengas aukeaa. Jos ei, niin saa vaan tuhoa aikaseksi. ![]() Been there..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#7
|
|||
|
|||
Loovan vaihto
Itselle pajeroon tein 50mm koron korotuksen ihantuon huollon kannalta
ainakin 2.8:ssa yks loovan putti niin pahassa paikassa ettei meinaa millään saada auki |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Yks kikka on kanssa piiitkällä jatkolla ja iskumallin nivelellä (semmonen mikä ei käänny 90 asteen kulmaan) auton alta, mutta tarvii melkein kaverin sihtaamiseen..
|
![]() |
| Luokat |
| pajero, vaihteisto, vaihto |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pajeron AC kompressorin vaihto | HiluxMan | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.07.2018 18:22 |
| Pajeron vauhtipyöän vaihto? | Mikedeus21 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 25.03.2014 12:25 |
| Pajeron kickdown vaijerin vaihto | jakke350 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.02.2014 21:31 |
| Pajeron automaatti öljyjen vaihto | jonbe | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 09.08.2012 11:56 |
| Pajeron laatikon vaihto | lami_ | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 12.07.2007 22:10 |