![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
Mä oon samaa mieltä......Lainaus:
Jokainen maksakoon kompensaatioina mitä haluaa..... jos haluaa hyvän omantunnon.....taivaspaikan tms. Mutta valtiolla ei ole oikeutta käyttää yksityisien metsänomistajien tai yhteisöjen hiilinieluja jotka valtio myy päästökaupassa. Ja tän muuttamiseksi tarvitaan lakiin muutos...... Olemassa olevan lain ovat sorvanneet meidän kansanedustajat suomalian kansalaisten valtuuttamina jotka he ovat valinnet puupäiksi arkadianmäen hiekkalaatikolle....... Tähän kaivataan muutosta. Jokaiselta puolueelta, eduskuntaryhmältä, hallituspuolueelta sekä oikeuslaitokselta........ Saa nähdä toteutuuko.......toivottavasti.... Laki pitäisi olla kaikkia kohtaan sama. Siti mä vuokraan kompensaaatio metsää kaikille haluaville jotka haluavat synnin päästön parempaa taivaspaikkaa tai omaatuntoa ajatellen..... Eikä mua haittaa uskooko ne satukirjaan vai joulupukkiin.... Pääasia et raha liikkuu.......oikeeseen suuntaan.... Kulujen jälkeen silti kaikki palautuu oikeaan suojelukohteeseen...... Sillä istutetaan uutta metsää, suojellaan harvinaisia lajeja sekä pyritään vaalimaan luonnon monimuotoisuutta ja sen säilyvyyttä tulevillekkin sukupolville. Kompensaatiolla ei ole mitään tekemistä pyrkimyksissä parempaan ilmastopolitiikkaan tai sen suojeluun.......saati luonnon monimuotoisuuden säilyttämiseen. Sillä luodaan vaan mielikuvia tyhmille oravanpyörässä juokseville zombeille. Viimeksi muokannut uteiN_H : 02.05.2019 19:23 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hallituksen leikkaus lista | Jarski lj 70 | Chit-Chat | 2 | 08.09.2015 17:53 |
| tulevan talven menopeli | sami73 | Linkit | 0 | 01.09.2008 19:22 |
| Tulevan talven rengastus | Nerd-O | Chit-Chat | 38 | 15.12.2006 21:02 |
| Tulevan viikon sää | Laskos | Religion | 15 | 01.06.2004 09:40 |