![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mites kupari tai mikä johdannainen se on mistä jarruputket tehdään?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ite tehny viimeksi ihan paineilma putkesta, siitä muovisesta. Suodattimella ym. metalliputkek ja muoviputken väliin kumiletku liitos nippojen kanssa. Tai jos sattuu koot sopivasti niin saattaa saada tiiviin liitoksen suoraan laittamalla muoviputken metalliputken päälle klemmarilla kiristäen.
Esim. Etralla on valikoimissa montaa lajia putkia. http://tuotteet.etra.fi/fi/g21287075/pneumatiikkaputket Tämän tapaisilla liittimillä, putki ja liitin koot valitaan sit vaan oman tarpeen mukaan. Kaikki liittimet putket ja letkun saa pneumatiikkaalan ihan liikkeestä. https://www.teca.fi/tuotteet/paineil...lahtoliitin-sk https://www.vtwincity.fi/verkkokaupp...lle-p-312298-0
__________________
Harbor Cruisers Viimeksi muokannut Micco : 28.04.2019 18:48 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuli pulma etee. Käykö ton 2,6 bensakoneen (4g54 ?) öljynsuodatin toho 3,0 kutoskoneesee (6g72)? Ton 2,6 suodattinen MANN FILTER tuotenummero w811/80
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi Viimeksi muokannut Auriol90 : 11.05.2019 19:39 |
#4
|
|||
|
|||
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Pajero -96
Elikkäs takavetopäällä tauluun jää vilkkumaan etupyörien kohalle vihreät valot vaikka pelkkä takaveto on kytketty päälle.
Kaikki toimii normaalisti eri kepin asennoissa. Mikä mahtaa aiheuttaa etupyörien kohdalla vilkkumisen vaikka ei ole vetoa siellä? Muilla alueilla valot toimii oikein. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tässä törkeesti sivuuttaen edellisen kysymyksen.
Kysyisin, käykö toho 2,5 litrasee turbo diiselii toi intercoolorin laatikko. Toisin kysyen onko tossa Galantinlaatikossa (km145) sama turpa ku tossa Canterilaatikossa (v5mt1). Vai pitääkö vaihtaa pata kans ![]()
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Vauhtipyörä ja kytkin ovat eri paksuisia, kuten myös moottorin ja kytkinkopan välilevy. Starttia on kahta mallia, toisessa hammaspyörän ulkonema on isompi. Takakardaanin booritus on eri kokoa. Kannatinpalkin kiinnityksessä oli muistaakseni myös vähän eroa.
Pulttien reiät ja kytkinakselin etupää on kuitenkin samat, eli melko helppo homma jos varaosia vaan löytyy. |
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |