![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Joo'o Aika rientää nopeesti. En oo saanu oikee mitää aikaseks ku joutuu tekee töitä 40-50 tuntii päivässä . ... ..Sen verta kummiskii et kyselin mahdollisuuksia muuttaa toi Canteri kevytkuorma-autoksi. Veholta tilasin lausonnon jossa kerrotaan mahdollisuudet 3550 kg ilman muutoksia. Kävin sitte aamulla konttorilla tarjoomassa sitä nii sanottii et tartee vielä uuen akselipainokilven, jossa lukee 3550 akseli 1 1600 akseli 2 2500. Pienestä jäi kii. Ny pittäis jostakii semmone saaha.
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Maahantuojalta?
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Otat pois entisen jos ei Vehon paperin mukana tullu uutta. Ei oo ton ikäisessä pakollinen.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Vähän aikaa viimekerrasta kulunu.
Tämän hetkinen tilanne, ajattelin rakentaa yhelle asuntovaunun rungolle (Oli täällä joskus viimesyksynä myynnissä) pienen lavetin, jolla sais vaikka ton soutupaatin Saimaalle. Käyttiksen kävin leimaamassa nii samoilla vauheilla kävin hakees avoautolla katsurilta kehuja rungosta. Ei kuulema vähää aikaa ollu nähny noin hyväkuntosta. Sitä ei vissiikää oo hitsattu viel kertaakaa Kesä tulee kohta ja saa repii katon pois Vappujuomien/syömisten sijaan käväsin suuressa kaupungissa, sieltä tarttu mukaa... Taas.. yks Varmaa noitte vappujuomien/syömisten hinnalla.Kauppaan kuulu auto, 2 renkaat ja aurinkolippa + vararenkaan suojus. Hyviä nasta tai "maasto" (yhet all terrainit ja noi 33'') on tullu eri kauppojen yhteydessä kute nytkii, mut nyt on pulaa hyvistä kesärenkaista. Nojoo, tonkii mukana tuli semmoset et niil yhen kesän viel ajais, mut ne vanteet........ ![]() Haku reissulla tuli pikkune huoli ku noin 5 km hinattu nii rupes vastustaa nii kovasti, hinausautossa lämmöt nous ja hyytyy alamäkee. Stoppi siihe ja hinatavaan kuskinpuole eturengas savuaa. -> Nilkutus puole kilsa päässä aakkosille kahville. Jarru ku jäähy nii loppumatkalla ei ollu muita ongelmia, paitti yks poliisi ajo vastaa mut ei sitä kiinnostanu. Rojeksti renkaat alla, tulee muistoja mielee ku ensimmäine Pajero oli kans sinine 3.0 v6 bensarosvo noilla renkailla. Pesun jälkee näytti olevan suht siisti, jos nyt viikonloppuna kokeilis käyntii. Virranjakajan hattu on irti ja ruuvit poikki. Ja laturi jumissa. Kuulema kansivikaa tässäkin on ja noi näkkäripeikotkin o vallottaneet rungon ja alapohjan. Jos enne syksyy sais toho avoautoo rakennettuu sen pohjapanssarin ja lisää valoja. Meinasin muute viimeviikolla maalata Canterin, onneks en ku laitto lunta ja nollakeliä. Ei varmaa ois kuivanu. Ja en, en oo luovuttanu, toi Isuzu tuol akana on työauto (lue työnantajan). Talvella säästy monta kylmäkäynnistystä Pajeroista. Nii ja tossa ekassa viestissä sanoin et se eka Pajero hajos, nii tossa viime kuussa huviksee kokeilin sitä, otin jakopään auki ja remmi kohallee. MINÄ NIIN RAKASTAN VAPAASTIPYÖRIVIÄ MOOTTOREITA! Lähti ku kuusenalta käyntii. Siinäkii vaa on astetta vakavampi kansivika... Ja ehkä lohko halki, saatto ehkä sillo masennuksissa unohtuu veen ja jäähdytysjärjestelmänpaikkausnesteen sekotus sisään. Et semmosta tällä kertaa
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi Viimeksi muokannut Auriol90 : 04.05.2019 00:06 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Bensarohmun kanssa tuli peuhattua hetki, parempaa rengasta laitettuu alle ja öljyt vaihettuu. Mutta mutta... hetken tuumattua ja kunnon koe lenkin jälkee, öljyn pinta nousee, ja tikku muuttuu vaaleanruskeasta harmahtavaksi, paikoitellen havaittavissa valkoisia läikkiä
![]() Pari viikkoo masennuksissaa ku ryskää Logsetilla keskellä korpee, rupee inspiraation siemen itämään pääkopassa ![]() Avoautossa on liian kovat vakuutusverot ettei sitä vois kuvitellä kayttävän 1,5 viikkoa pitempää. (800+vakuutus). No, tossa viimesyksynähän tuli parsittuu kasaa toi kovakattonepätkä. Se on rekattu huoltoautoksi, eli pakuks. Huomattavasti halvempi ![]() Siinä vaa loota rohisee, pakki ei pysy päällä ja vitone vinkuu. Kuulostaa iha tolta galantinlaatikon oiresyndroomalta, sellasta oon kuullu. Varaosa kasakin tuli sillo puolvuotta sitte hankittuu. Siihen kuulu korjattu loota. Pari tuntia ja aski alhaalla. Pitäis osata taikoo uus laatikko tonne alle, auto on 4"x4" parrujen päällä. Vaihdelaatikko nostinta en omista, ideoita mite ton saa parhaite nostettuu tonne ylös iha tavan lattiatunkilla.
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Mulla oli joskus tunkin päälle tehty rautalevy joku 400mm kanttinsa jossa oli tappi keskellä tunkin tallan paikalle. Sillä sai land cruiserin laatikon hallitusti alas pihalla ja samalla tunkilla takas paikoilleen rasvamontulla tunkki lankkupedillä, pikkasen jännitti lankkujen kestävyys
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Mikä ton persettä vaivaa?
Joku jatkorunko punottu ja koukkukin pitäny jatkaa.
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
En tiedä mut kaverin pajerossakin oli samanlainen ja sitä ihmettelin
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tehtaan asentama original koukku. Kuvahuijaa kun ei ole takapuskuri paikallaan.
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
![]() |
| Luokat |
| korjaaminen, mitsubishi, pajero |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|