![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
No kuka siitä välittää mitä sinä talon sisällä teet ?
|
|
||||
|
||||
![]()
Tämä! 👍
|
|||
|
|||
![]() Tsemppiä kaikille korjaajille.....
Ja korjanneille.....
Kauheesti ihmettelen...... Miksi ei ole osattu rakentaa kestäsvästi. Tai ostaa järkevästi....... Säästetty pohjissa joka ei oikeiasti ole järkvää..... Ja tingitty neliöis.... Näittenkin tekijöille "Vasaralla päähän". Talo tehdään perustuksille ja sokkelin päälle. Ja aina parempi jos on kiinteen päällä..... Eikä alavilla mailla. Onneksi ei ole noita ongelmia. Silti paljon edellisen rakentajan virheitä olen korjannut. Ja jos hyvän haluat.....Rakenna itse......Käytä apuna asiantuntiijoita jos et itse tiedä. Ja jos ei tuu hyvä niin vika löytyy peilistä. Omia varojashan kulutat. Ja lopuksi huolehtikaa että salaojat on kunnossa ...... Ja vielä tätkeämpää....... Sadevedet katolta pitää mennä ulos kiinteissä putkissa ilman rei itystä suoraan sadevesiviemäriin ns. sadevesiviemäreissä...... Tai periferias jonnekkin riitävän kauas ettei kastele talon ympäristöä. Miettikää kattopinta-alaanne kuinka paljon se kerää sateella märkää...... Jos kattovedet menee salaojiin niin vedet pyörii edelleen teidän ympäristössä..... Salaojat kerää vain perustuksen lähellä olevat ja tulevat pintavedet......Ei sadevesiä katolta. Viimeksi muokannut uteiN_H : 28.03.2019 23:04 |
|
||||
|
||||
![]()
Sitä varten kunnissa on rakennustarkastajat, voi kysyä neuvoja.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||