Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.12.2018, 21:33
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.910
Perusasetus

Tampereellahan on sellainen "täällä ei köyhät huutele" lisä joten saa siihen ainakin tonnin laittaa lisää

Tuolla se on tallissa justiin värkkäyksen alla, laittelen vähän lisää hupisähköjä ja pieniä muutoksia muutenkin touhuilen, hyvin on tehty eli fiksuja rakenneratkaisuja ja katossa/lattiassa 6 senttiä eristettä.. Aika raskasvetoinen se on, painaa 1500kg ja ilmanvastus on luokkaa pystyyn nostetty lastulevy.





Tämä vaunu ainakin on ollu sellainen korpikenttien lennonjohtotorni, vaunu puskaan ja piuhat kontrollikaappiin kiinni niin on saatu lentokoneet alas kairalla.
Jatkaa toki radio/peditiokäytössä edelleenkin, passaa mulle justiin.


Viimeksi muokannut Lerssinen : 29.12.2018 21:36
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.12.2018, 21:38
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.910
Perusasetus

Norjan tullissa vietin hetken papereiden kanssa paluumatkalla, onhan se niinkin ettei PV kalustoa toki saa natomaahan viedä mutta yksityisen omistajan paperit ja myyntipaperit puolustusvoimilta oli onneksi mukana joten ei kun hyvää matkaa.

O2 hinattava laite, saa vetää myös ulkomailla, ei katsastusta mutta eihän sillä saa matkailla ja enhän minä nyt toki matkailekkaan vaan radiopeditiolle viestivaunulla menossa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.12.2018, 21:57
Catrik:n Avatar
Catrik Catrik ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.13
Sijainti: Oulu
Viestit: 817
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lerssinen Näytä viesti
T Aika raskasvetoinen se on, painaa 1500kg ja ilmanvastus on luokkaa pystyyn nostetty lastulevy.
Mutta eikö ne naisetkin sano että kauneuden takia pitää vähän kärsiä, tai jotain semmosta?

Osaatko sanoa olisiko sen matkailuvaunukäyttöön saanut rekisteröityä ja miten se eroaa kustannusten suhteen? Vaikka onhan se siihen käyttöön kyllä vähän pienen puoleinen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.12.2018, 22:07
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.910
Perusasetus

Saahan sen sellaiseksikkin, on tarpeeksi vanha niin ei tartte akseli/vetopää sovituspapereita tai sellaisia..

Mökkikäytössä vain on ilmanvaihto, kaasu ja muita sähköjuttuja mistä pitää olla dokumentit kun leimaa = $$$ Kattoluukku olis ollut kuulemma pakko asentaa ja kun kerrankin on katto yhdestä alumiinilevystä en sitä todellakaan rei-itä, olen tarpeeksi monta lahoa kattoa nähny..

Selvitin tuon leimahomman etukäteen ja kun on toveri töissä millogilla niin se kävi silloin agenttina Tervolassa kattomassa vuosiluvut ja paino/mittatiedot että selvitin sen leimauskelpoisuuden.
Tietääkseni tuo oli ihan eka siviilikilvissä(LA osto - maanantaina kilvissä) ja 6 niitä on maailmalla nyt, poromiehet niitä ainakin osti kaikki 4 ennen minua, yksi oli Kokkolassa jopparilla mutta hävisi aika pian.

Koppihan on pelkästään lattianläpi pultattu rungolle joten ne kun irroittaa voi kopin nostaa pois kokonaisena.
Radioharrastuspiireissä on virinnyt kiinnostusta joten uskoisin Tampereella riittävän kilpahuutelijoita..

Viimeksi muokannut Lerssinen : 29.12.2018 22:14
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.12.2018, 09:24
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lerssinen Näytä viesti
Saahan sen sellaiseksikkin, on tarpeeksi vanha niin ei tartte akseli/vetopää sovituspapereita tai sellaisia..

Mökkikäytössä vain on ilmanvaihto, kaasu ja muita sähköjuttuja mistä pitää olla dokumentit kun leimaa = $$$ Kattoluukku olis ollut kuulemma pakko asentaa ja kun kerrankin on katto yhdestä alumiinilevystä en sitä todellakaan rei-itä, olen tarpeeksi monta lahoa kattoa nähny..
1.4.2001 uudemmasta tarttee jarruista paperit, ne löytää jopa netistäkin guuglettelemalla.

Muuten riittää sähkölaitteiden asennuksesta tarkastustodistus ja CE-merkityt kaasulaitteet -30°C letkulla (jos kaasut on), näistä ei tarvii papereita (pl. toi sähkö). Kaasuun liittyy ilmanvaihtoräppänä. Ei tartte kattoluukkua.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.12.2018, 10:11
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.910
Perusasetus

No se on sitten taas joku konttoristin oma laskelma mikä räppänä riittää ja mikä ei, jostain karavaanisäännöistä se mulle sen kattoluukunkin näytti.
Monimutkaisempi prosessi se kumminkin on..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Onkos kellään kokemusta 16" vanne ja 16,5" rengas nbf Tekniikka & Jutustelu 6 31.07.2016 15:03
Kärkikaupasta kellään tietoa -Juuso- Chit-Chat 2 01.12.2012 09:13
olisko kellään tietoa patrollista 3,0 laito Tekniikka & Jutustelu 0 12.06.2011 20:38
Kellään TARKEMPAA tietoa vinssin sähköistä?? juha_t Tekniikka & Jutustelu 6 18.09.2009 08:27
hiacen riiselipumpun tietoa kellään?? suikkeli Tekniikka & Jutustelu 6 18.03.2006 07:34


Sivu luotu: 05:04 (GMT +2).