Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 08.12.2018, 07:28
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Ne kaasarit kans työn alle jos niille ei ole tehty mitään. Tein aikoinaan mun Volvoon kunnon pesun ja perusosien vaihdon niin muuttu käynti ihan toisenlaiseksi. Strömbereissä voi olla kalvot puhki ja se tuottaa noissa ongelmia, ja ihan se öljymäärä mustan korkin alta kannattaa katsoa myöskin. Siellä kuuluu olla automaattiöljyä.
Öljymäärä ei vaikuttane käynnistyvyyteen mutta stumppailuun kyllä.
Nuohan ovat varsin simppelit kaasarit, ja ihan ok muutenkin kunhan on perusasiat kunnossa.

Tosta tulee ihan kiva moottori kun laittaa ne kaasarit kuntoon ja vaihtaa kärjettömän sytkän, se orkkiskin toimii mutta huolettomampaa on huristella ilman kärkiä.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.

Viimeksi muokannut AVRO : 08.12.2018 07:31
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan volvon Te€mu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.11.2015 10:43
Myyty volvon porttaalit+uudet 35" fedima sirocot volvon vanteilla Maajussi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 12 21.06.2013 13:26
Television katsominen lyhentää elinikää VonLeka Chit-Chat 1 14.01.2010 17:52
volvon porttaalit jälli Tekniikka & Jutustelu 7 18.08.2008 13:06
O: volvon portaaliakselit seff O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 09.02.2008 15:00


Sivu luotu: 21:17 (GMT +2).