![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Eipäs ole tullut mitattua maavaraa, tarpeeksi sitä on nyt. Runkopalkit on alempana, kuin helmat. Kyllä se tankki siellä osuu, kun tarpeeksi pahaan paikkaan menee. Mulla on tuo keula tosiaan tehty niin, että pääsee etenemään ikävässäkin maastossa. Pohjapanssari nousee auton alta keulaan puskuriin ja toimii kelkkana. Vakio autolla en lähtisi lähellekään niitä paikkoja jossa tuolla olen ajellut. Monesti olen perän tiputtanut kiven päältä, niin että tankki on osunut. En sääli tätä autoa, tämä on tehty maastossa ajettavaksi. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Moi.
Viitsitkö katsoa rekisteriottaasta paljonko Vitarassa on etuakselin suurin massa? Pitäisi tuohon portaaliprojektiin löytää hyvät jarrusatulat. Vähintään 950kg tarvitaan. SJ ja Swift jää alle. Grand Vitara on 1050kg. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jonin patrol | TimJus | Maasturiprojektit | 66 | 03.04.2016 09:26 |
Myyty vitara | VMika | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 06.12.2014 00:20 |
Ostetaan vitara | Fomppa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.01.2013 15:55 |
Ostetaan vitara | pete83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 08.09.2009 17:02 |
M: Suzuki vitara/grand vitara "levikkeet" | rocky4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.04.2007 18:07 |