![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() ...nostakoot kätensä ne jotka ylläolevan piirustuksen nähtyään hetken jo luulivat eksyneensä vauva.fi-portaaliin... ![]() ![]() kyseessä on siis elävän elämän havainnekuva viikko sitten sunnuntaina sattuneesta VERET ![]() ...kaikki alkoi siitä kun olin valmistautumassa mustanpirulaisen vuosikatsastukseen...olin juuri saanut rakenneltua takajarrut uusiksi ominpikkukätösin...ilmaamisen/säätämisen jälkeen havahduin vakavaan puutteeseen PohjolanLiikenteen tallin varustelutasossa...jarrudynamometri puuttuu ![]() ...silloin sädekehäinen ![]() ...toisella olkapäälläni korvaani kuiski sarvipäinen ![]() ...tälläkertaa kuuntelin pirulaista ja starttasin 12-HT:n taipaleelle... jarrujen testausreissu oli menestys...sorapintainen sivutie tarjosi loistavan testausympäristön jarrujen toimivuudelle...liinat lukkiutuivat jarrutusjäljistä päätellen just'niinku pitääkin!...tyytyväisyyttä pursuen lähdin kotimatkalle... ...olin jo kääntymässä takaisin asfalttitielle joka johtaa reilun sadanmetrin päässä 5-tielle...joka puolestaan johtaa parin kilometrin jälkeen takaisin kotipilttuuseen...(tilanne oli siis ylläolevan jälkilavastetun havainnekuvan kaltainen...)...juuri kun olin ampaisemassa takaisin pikitielle niin huomasin oikealta ½kilometrin päästä lähestyvät XENON-valot... ![]() (tässä havainnekuvassa 40-sarjalainen pakitettu samaisen kärryuran alkupäähän)...olin siis aitiopaikalla seuraamassa edellämainitun epäilyttävän xenon-ajoneuvon ohimarssia... ehdittyään kohdalleni näin että se oli valkoinen VolkswagenTransporter...jonka kyljessä luki: POLIS ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ...henkeä pidätellen seurasin kun kyttäpartio ajoi ohitseni kohti STOP-merkillä varusteltua 5-tien liittymää...(ks.piirros)...pysähtyen...laittaen vilkun vasempaan ja tehden U-KÄÄNNÖKSEN LIIKENTEENJAKAJAN KIERTÄEN(!!!)...sillä hetkellä tajusin kristallinkirkkaasti että KUSESSA ![]() ...kun kyttäpoliisit löivät katiskansa parkkiin soratien alkupäähän niin he näkivät ohjaamostaan tämänkaltaisen näyn: ...ja pillimehu puolestaan tarkkaili tilannetta tästä näkökulmasta: ...istuin siis legendaarisessa LandCruiserissani kuin kana orrella...toisinsanoen täysin avuttomana sillä samaisella hetkellä kun virkavallan edustajat arvatenkin naputtelivat tunnusta ZHX-679 hagugoneelleen...valmiina nousemaan autostaan ruuvimeisselit kourassaan rekisterilaattojeni kuohitsemista varten... sekä sakkolappuvihkoaan heilutellen... ...pikaisesti suorittamani laskutoimituksen mukaan harrastusbudjettiini repesi sillähetkellä galaxin kokoinen aukko... ![]() ![]() ...mutta mitä sitten tapahtui?... ![]() ![]()
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Automaattinen tähti-kolmiokäynnistin, tarjoa. | KAS | O/M/V Muut | 2 | 23.09.2020 10:31 |
Ostetaan auto afrikan matkalle | JuKu | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 28.01.2014 21:57 |
afrikan poikien foorumi | risukärsä | Linkit | 0 | 23.01.2011 22:12 |
Afrikan matkaajat | myllis | Linkit | 6 | 21.01.2011 23:37 |
Afrikan jobbarien numeroja | Heikki L | Chit-Chat | 13 | 19.10.2008 20:22 |