![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kertokaa tyhmälle minkä helvetin takia pitää olla joku ar hyväksyntä?? Miten tommoset eroo tavan työvalosta?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Siks ku kaikissa muissaki liikenteessä käytettävissä valoissa.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Itelle tulossa samulaihin taaksepäin semmone targakaaren leveynen ledbar (vai miksi niitä sanotaanki) katkaisin väliin, ettei kauppojen parkkipaikoilla ole joku hetkenaikaa sokeana, ku laitan pakin päälle. Mutta mietippä vastaava valomäärä automaattivaihteisessa autossa ja esim liikennevaloissa laittaa laatikosta parkille, ni kivasti välähtäis vaihtaessa parkille ja liikkeelle lähtiessä, kun vaihtaa parkilta parkin kautta taas drive asentoon😁🤣 valojen vaihtuessa ku lähetään liikkeelle takana oleva olis taas hetken sokea, siinä vähän kärjistetty, mutta täysin mahdollinen tilanne, jos pakkivaloiltakin vaadittais tiettyjä ominaisuuksia
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#4
|
||||
|
||||
![]()
https://www.lumise.fi/ajoneuvovalais...dc/2020110360/ Itselleni laitoin 2kpl tuollasia ja auton omat poistin käytöstä. On ihan pirun hyvät tuikut kyllä ja löytyy hyväksynnät. Profiilissa on kuva asennuksesta.
Viimeksi muokannut kokkare : 16.11.2018 07:29 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Laitoin mazdarangeriin aikoinaan takatyövalojen releen kelavirran menemään kierrettävän valintakytkimen kautta: pois, peruutusvalo-ohjaus, jatkuva. Siitä saa valita halutun toimintatavan.
Kun merkkivalo pitää työvaloilla olla, niin laitoin vinssin ohjausvirran merkkivalon toimittamaan samaa virkaa työvaloillekin. Sekä vinssin releboksilta että takatyövaloilta tulee virta diodien kautta yhteiselle merkkivalolampulle. Näin valo loistaa, kumpi vain virtaa tarjoaa, eivätkä vaikuta merkkivalon kautta toisiina.
__________________
Jukka |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on ollu hiluskin pakkivaloina 2kpl Nordic 300 tuikkua, AR hyväksyttyjä, ja ihan perinteisillä 100w halogeeni polttimoilla. Kelpaa katsastukseen, ja lasit sulaa melko vilkkaasti jos sattuu olemaan jäässä. Hyvin näkee pakitella.
__________________
Elämässä pitää olla luksusta, hiluksusta. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Gr Patrolin pakkivalot | Olkku | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.09.2015 20:28 |
Traikun pakkivalot | SptV | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 06.05.2014 13:27 |
vitaran pakkivalot kateissa??+ | korbimotors | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 01.08.2012 16:44 |
Patrollin pakkivalot | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 31.10.2008 09:10 |
'89 Blazerin manuaalilootan "pakkivalot"... | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.09.2003 06:53 |