![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Joo, pajalta nuo kuvat, mutta nää on meijän kuistilta. ![]() Ja mun ”garage”han on pressutalli, katotaan ny minne tän talven mittaan levittelee. Etuosa pulkasta varmaan tonne talon kellariin, mut loppuruho jää tonne pressutalliin. Runko/akselit pitää käyttää puhalluksessa, pitää miettiä jos sitä maalailis joku talvinen viikonloppu työpaikalla hallissa ja kantelis sinne korin osia maalausta varten aina kun ehtis, kai ne jonnekki nurkkiin saa jemmattua. Saattaa kyllä olla että talvi hujahtaa liian nopeasti tässä mielessä.
Viimeksi muokannut -MaTTi- : 18.10.2018 20:22 |
|
|||
|
|||
![]()
Mitä kautta takapulkka tuli? Ja minkä hintainen oli rahdin kanssa? Kyselen ihan vaan sillä että kaveri tarvis samanlaisen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kelaa alkuun, eka sivun lopussa mainittu. Teseveniltä Ranskasta tilasin, rahti heidän kautta suoraan kotipihalle.
|
|
||||
|
||||
![]()
toi korjauspala näyttää huomattavasti vähempi töiseltä autonkunnostajaa kohtaan, kun tää minkä mä tein joskus aikoinaan...
|
|
||||
|
||||
![]()
Mahtaakohan nuo takayläkyljet olla ne jotka aikoinaan lahjoitit mulle? Nehän minä absorboin osaksi bj45:n takakylkiä...
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo, kyllähän ne samat on
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
m:Elektroniikkaa kotiin | Joakim1 | O/M/V Muut | 1 | 04.04.2007 07:28 |
hj-60 hain naapuri kylästä nyt kuvat ja raportti 1 | ttapio | Chit-Chat | 9 | 02.02.2005 20:27 |
Hain vanhan ilmoitukseni nyysseistä: | mika | URL | 1 | 28.06.2003 09:33 |
Matti palasi kotiin! | tuska | Matti Nykänen | 0 | 09.01.2003 13:21 |
Terveisiä kotiin | Laskos | Jokes | 0 | 22.10.2002 14:35 |