![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Lainaus:
![]() Nytten on palsta selattu parissa sekunnissa(pyyhkäisty) joka aamu kun on jotain runkkaa ja entisöi toiotaasi-topicceja vaan sivut pullollaan... PS.jos joku toiota mies kommentoi tähän jotain,Niin tää on suzuki-topicci ja ihmettelen suuresti miksi olet edes täällä ![]() ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Etuiskarit tuli asemoitua.
-Ompahan hyvät,Ryskäämisessä muovikuppipenkki tuntuu kummasti mukavammalta ![]() -Keula ei enään pohjaa terävissä pateissa -Vei rengaspompotusta paljon pois Painonpudotus oli minimalistinen koska uusi iskari oli 550g painavempi. Miinukselle ei jääty kuin n.0,6kg Ennen/jälkeen Seuraavaksi kevennyksen alle joutunee --> -etunapa/levy. -Helmapalkki -turvakaaren kiinnitykset -Pakoputki |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Ja ohan se kiva seurata rakentamista ku jälkiki tuppaa olemaan priimaa, ajoneuvon merkistä huolimatta ![]()
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#4
|
||||
|
||||
![]()
eikös rungosta saisi myös hyvin pois painoa kun poraa kevennys reikiä?
![]()
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Hieno asenne ja viitseliäisyys...pakko peukuttaa
![]()
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kauheen nihkeästi ollut vapaa-aikaa,Sekin vähä on mennyt kiipeilyhommiin ja kunnon paranteluun...
Kiloja kuitenkin saatu hierottua taas autostakin ![]() Jarrukilven rippeet mäkeen POIS-556g Pyöränmutterit toisenlaisiin Vanha/uus 76g/28g yht.12kpl POIS 576g High Steering vas/oik 2621g/2204g=255g 2366g/1909g=295 yht.pois 550g Kääntölaakerin pidin. 485g/440g yht.90g pyöränlaakeri akseli 2250g/2200g yht. 100g Napa 5100g/4700g yht. 800g Kääntöpää 4730g/4450g yht.560g jarrulevy 6000g/5100g yht.1800g Kokonaistulos=4476g ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut Pajares : 26.10.2018 21:03 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Saisko suzukin jarrusatulat, tai vastaavat, passaamaan toyotalaisten tilalle? Siinä lienee selkeä painoero.
Suzukin kardaanit ois varmaan myös selkeesti kevyemmät, kestävyyden en usko tulevan ongelmaksi omien kokemuksien perusteella. Pyörännavoista ja spindleistä olisin saattanut uskaltaa ottaa pyöränpulttien väleistä enemmänkin pois, sanotaan tuplasti.
__________________
www.OFFROADOULU.com Viimeksi muokannut Rak : 26.10.2018 21:23 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() itse suitsan kardaani kestäisi kyllä,Mutta nivelet ei oikein kestä isolla gummilla kauhean pitkään kokemuksiin pohjautuen. Ois voinut keventää enemmänkin,Mutta jarrulevyjen jälkeen ei ollut kauheen suurta intoa poraamista kohtaan jostain syystä ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu auto ku auto | ^^spesialisti^^ | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 21.10.2012 09:23 |
Myydään huolto-auto/asunto-auto | HaKu | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 07.04.2011 09:30 |
Myydään Linja-auto(kuorma-auto) | offivesku | O/M/V Ajoneuvot | 29 | 07.03.2011 07:46 |
Onko McLarenin uusi MP4-19B auto voittaja-auto? | SoksalItok | Formula 1 | 2 | 30.05.2004 19:48 |
Onko McLarenin uusi auto voittaja-auto? | Laskos | Formula 1 | 11 | 28.11.2003 14:45 |